Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Yeni Filmler : 2017 film izle
Emoji Filmi - The Emoji Movie
Puanla :
9.4/10 585

Bildiğiniz mesajlaşma uygulaması içindeki ifadeler alexin telefonunda her Emoji yaratıcısı yani programcısı tarafından kullanıcı için tek bir ifadeyi verebilmesi için yapılmış olsada yanlış programlama sonucu birden fazla ifadeye dönüşen Emoji ortaya çıkmıştır. Bundan diğer Emojilerde rahatsızlık duyar ve silinmesine oy birliği ile karar verilir. İki arkadaşını yanına alan Emoji durumunu düzeltebilmek için diğer telefondaki uygulamalara sızacaktır. Emoji Filmi - The Emoji Movie 2017 animasyon film izle

@Ozan

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölmüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
ADAM

Mükemmel bir film birazda duygusal elinize sağlık efsane

0
berk

Çok güzel

0
Xano

Mukemmel.Her kes iylemeli
filmin az puan almasi yashli adamlarin oy vermesi sebep ola bilir

0
AHMET

Süper bir animasyon

0
Adın, soyadın...

Süpeer çok güzel bayıldım :)

0
FEYZ

Kesinlikle tavsiye ediyorum çok iyi bir filim ilk yorumum bir film için saygılar...

0
Ali

Çok guzel

0
buse

Harika mükemell bir animasyon yapan acaba ne düşünmüşte yapmış bi de o dans kısmı mütiş

0
su

Ilk başta şüphelenmiştim ama on numara film

0
filimci kız

Muhteşem harika süper hemde duygusal süper

0
Ncc

Dünyanın en iyi animasyon filmi mükemmel ötesihayal gibi aynı izlemenizi tavsiye edrerim

0
çiçirella

Çok çok çok çok iyiydi.!!! Herkese tavsiye ederim.

0
DeX

Fenaydı be.. Harbi güzelmiş.. :))

0
ZORBEY

Ilk defa yorum yapıyorum bayıldım gerçekten izleyin.

0
izzet

Admin teşekürler güzel animasyondu

0
foreverfriends

Hayatımda izlediğim en muhteşem en harika en süper animasyondu tekrar tekrar izlicam ve tavsiyede edicem emeği geçen herkese şimdiden teşekkürler

0
yahya

Harika umarım 2si çıkar

0
alperen

Filim muhtesem kesinlikle izlemeleziniz

0
buza

Baya güzel

0
jojo

Harika muhteşem çok güzel herkeze tavsiye ederim sıkılmadan izliye bilirsiniz

0
ali

Tek kelimeyle muhteşem

0
Servo

Çok iyi

0
eylül

Süper ötesi

0
saaaaaane

Çok guzel olmuş ama bu seni ne kadar ilgilendirir yani

0
Ayhan

Harika kesinlikle izleyin

0
abdulkadir

Çok güzel film

0
filmsever

Harika bir film eline sağlık admin bize çekip attınığın için

0
filmcisadas

Efsane film

0
celal

Çok güzel'di be

0
Eren

Cok guzel bi film

0
MEHMET EFE

Tek kelimeyle muhteşem

0
Görkem

On numara beş yıldız film olmuş izlerken çok etkilendim

0
erva

Çok beğendim aşıkoldum

0
Tm

KESİNLİKLE İZLEYİN MÜHTEŞEM BİR ANİMASYON

0
Yaran

10 kere izledim kesinlikle izleyin

0
Emir

Çok güzel kesinlikle izleyin özellikle çoçuklar için çok iyi kardeşim bayıldı

0
Yagmur

Cok Güzel bir Film

0
Fırat

Mükemmel bi animasyon izleyin pişman olmayacaksınız

0
fastanko

Güzel .

0
KaFaDenGi

Hayatımın sonuna kadar bu filmi izle deseler izlerdim

0
Moltres

Harika kesin izle :)

0
Mert Tuna

Hayatımda izlediğim en iyi animasyon filmiydi.İnşallah 2.çıkar da izlerim.

0
Said

Çok güzeldi kesinlikle izleyin

0
Pamdicorn

Neden 2.2 ? Bence gayet güzeldi. Ellerine sağlık admin.

0
zehra

Çok çabuk bitti. Güzeldi

0
ahmet burak

Çok iyi film

0
Valor

Film harika ve ilk yorum benden gerisi sizden ;)

0
Duman

Gayet keyifliydi :)

0
akinnn

Izlemeye değer ben beğendim tavsiye ederim

0
ece

Izlediğim en güzel film muhteşem herkese tavsiye ederim

0
speed bad

Eğlenceli bir emoji animasyon herkes büyük bir heyecan ile izliyebilir

0