Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Yeni Filmler : 2018 film izle
Yeni Filmler : 2017 film izle
Sarışın Bomba - Atomic Blonde
Puanla :
8.7/10 673

MI6 için çalışan gizli ajan Lorraine Broughton aralarında çok değerli bir kişiliğe sahiptir diğer ajanlara göre bir numaralı suikastçidir. Kendine has özellikleri olan Lorraine Broughton çok olağan dışı bir durumdan bile kurtulmayı başarabilir. Soğuk savaş zamanı ona çok ihtiyaç olur ve öldürülen bir ajanın kimler tarafından öldürüldüğünü araştırması ve ajanların bilgilerinin yer aldığı defteri bulmak için göreve çağırılır. Düşmanlar ise onun geleceğinin çoktan haberini almış ve yaşamaması için elinden gelen herşeyi yapmaya çalışacaktır. Lorraine Broughton ise ilk önce av gibi gözüküp sonra avcı olacaktır. Sarışın Bomba - Atomic Blonde 2017 full hd film izle

@Ozan

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölmüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Bar0n

10 numara mükemmel bir film kesinlikle izlemelisiniz .. Büyük keyi f alıcaksınız...Charlize theron harika bir oyuncu ve harika bi kadın bee ..

0
hasan

Tamamen "masonik" film. özellikle filmin son sahnelerinde ısrarla "tek göz", "deccal" vurgusu yapılmaktadır. ızlenmeye değmez.

-18
Oğuz

Sıkılmadan izlenebilecek bir film tavsiye ederim kaçırmayın ...

3
supraa

Gayet güzel bir flim

1
west

Film cidden güzel tavsiye ederim ,10 üzerinden sekiz.

-2
rol

Çok beğendim

-1
deliati

Süper bi film içinde her şey var. Oyuncular zaten çok iyi.. Bir solukta izlenecek bir film olmuş.. ızlemenizi tavsiye ederim

-1
unsal

Çok güzel bir film

1
pervin

Super filim

0
ali

Izlemeye değer

0
godhika

Kesinlikle izleyin harika bir film...

-4
kozalak

Bence izleyin nokta

-2
Film hastası

On numara bir film

-2
Yavuz

Harika bir film süper di izlenmeye değer kaliteli bir film

-1
Alper03

Güzeldi ama seyri sıkıcı .Genel anlamda memnun kaldım .gerçekçi sahneleri boldu.
Tavsiye ederim.

0
Arhez

Basarili ,izlemeye deger

-3
filmci

Izlenir çok heyecanlı

-3
metêsisko

Gayet güzel

-3
Sikici

Harika bir flim sikici iyi seyirler diler.

-5
micho

Ehh işde

1
0o_mustafa_o0

Süpper bir film etkileyci aksiyon dolu izlenmeye değer!!!

-2
Trust_me

Film oldukça başarılı.. ızleyen pişman olmaz...

-1
KAMURAN

Izleyin güzel

0
adem

Başarılı bir film

0
monik

Puanı filme göre düşük.7.5 ları hakediyor...

0
semih

Gerçekten harika bir film.10 numaraaa

0
şahin

Ajan filmi sevenlere güzel bir yapım

0
Ezberk

Mükemmel film

0
reine

Bence süper...

0
ergün

Gerçekten harika bir film aksiyon severler kaçırmayın :)

-1
aysegul

Tereddütsüz izleyin derim..

-1
ayla

Devamı gelir umarım. Admin teşekkürler

1
Elf

Aksiyon severler için süper...

0
Laz memet

Gerçekten güzel film izleyin tavsiye ederim.

-1
asil1092

Film geçerli. Kesinlikle zaman kaybı değil sürükleyici güzel bir film

-1
Laz memet

Film güzel hareketli aksiyon dolu elinize sağlık.

0
RAHMET

Uzun zamandır bu kadar kaliteli bir film izlememiştim...Teşekkürler

-1
Hamza

Tek kelime ile muhteşemdi

-1
falan filan...

Böyle filmlere ihtiyacımız var... Helal olsun çok iyi beeee..

-1
engin çılgın

Admin muhteşemsin film süper ötesi basından kalkıp gitmek istemiyorsun izleyinnnn

-1
Murat 112

Süperdi . Tavsiye ediyorum

0
Murat

Film de site de çok güzel...

0
serdar

Mükemmel filmdi

0
lopez

Başarılı..Tavsiye ederim...

0
saint

Muhteşem.Sürükleyici.Emeğe teşekkürler.

0
Yorgali

Cok güzel filmdi

1
baris1414

Efsaneydi efsaneee

0
Sinan

Son zamanlarda izlediğim en güzel çarpıcı filmdi tşk ederim admin..

0
ynsaskn

Harika bir film baştan sona sürükleyici. Kesinlikle izle.

0
Hacı

Izlediğim en süper filmlerden birisi.

0
Oktay

Gerçekten efsane bir film

0
mucezat

Elinize sağlık güzel

0
batuhanbeyyy

Mukemmeldi kacirmayin derim

0
oğuz

Guzel izleyiniz

0
gokhan

Gerçekten güzel film.

0
Bayram Babar

Şiddetle tavsiye edilir izleyin !!!

0
umit

Cok guzel bir film

0
akrep

Süper bir film

0
taho

Harika bir filmmm

1
Berfin

Süper süper süper filmdi

1
aslan

Basrılı muazam

1
Abbas

Süper bir film

1
Mahmut

Sonu Efsaneydi

0
zzz

Gerçekten çok başarılı...

0
Eren Güçlü

ABİİ MÜKEMMEL KESİNLİKLE İZLEMENİZİ TAVSİYE

0
Tarkan

Mükemmel dövüş sahneleri çok gerçekci olmuş

0
mecnu kaya

Süper bi film yaa eyw. Admin adamsın ....

0
sinan ÖCAL

Harika bir filmdi izlemeye değer tavsiye ederim

0
hüseyin

Gayet başarılı aksiyonu bol bir film her anında soluk soluğa izledim.

0
Metehan

Tek kelimeyle mükemmel...

-1
darkness

Harika bir film.. ızleyin mutlaka

-1
Tnmrs1975

Güzel film.tesekkurler emeği geçen herkese

-1
CXDS

Güzel izlenebiliriz.

-1
born

Puanı kadar bi film. Izlenebilir

-1
N.Öcal

Çok başarılı

-1
Yusuf

Mükemmel sadece izleyin

-1
sunrısse

Çok iyiy miş beeee

-1
Ilkhan

Cok guzel ve ciddi bir filim..

-1
Coven

Harika bir filimdi. :)

0
kılıç

On numara

-1
cankayaaskeri

Izlenmesi gereken bir film

0
Aksaray

Şiddetle tavsiye ederim

0
Resul

İzlemenizi tavsiye ederim gerçekten güzel bir film hiç sıkılmadan izledim

0
hakan

Efsane bir film aksiyon dolu bence izlene bilir

0
zeta

Sürükleyici ingiliz tarzı keyifli bir ajan filmi ,,

0
target

9 değil 10 numara mükemmel

0
asdas

Güzel bence

0
ismail

Güzel tavsiye ederim

0
film

Harika bir film

0
Muhammet

Efsane olcak film teşekkürler admin

0
Rufet91

Guzel bir film izlemege deger.

0
talan57

Harika film bastan sona heyecan dolu şiddetle tavsiye ederim

0
OZAN

Güzel film izlemeye değer

0
medyuu

Süper film kesinlikle izleyin

0
iryah

Süper bir film bence aldigi puan az,herkese tavsiye ederim.

0
emre

Harika bir film izlemenizi tavsiye ederim

0
furkan

Ilk yorum

0