Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Yeni Filmler : 2018 film izle
Yeni Filmler : 2017 film izle
Kingsman 2 Altın Çember - Kingsman 2 The Golden Circle
Puanla :
9.4/10 737

Aksiyonu komedi ile harmanlayan başarılı filmlerden biri olan ilk filmi 2014 senesinde vizyona giren ve serinin devam filmi kingsman 2 altın çember filmi ile karşımızda. Artık dünyanın heryerine dağılan Kingsman ajanları için merkezleri dağılmış olsada hala birleşmesini bilecek acil durumlarda toplanabilecek durumdadırlar. Bir grup ajan Amerika'da kendi yapılanmalarına benzer bir casus teşkilatlanmasını farkedecek dünyanın girdiği bu tehlikeli durumda geridönülmez olaylar yaşanmadan bu teşkilat ile birlikte kingsman gizli servis ajanları ile birlikte çalışmak isteyeceklerdir. Kingsman 2 Altın Çember - Kingsman 2 The Golden Circle 2017 filmi full izleyebileceğiniz gibi şuanda türkçe dublaj olarak yayınlandı tahminlerimize göre kısa süre sonra türkçe altyazılı olarak da izleyicilerle buluşacak .

@Ozan

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölmüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Ferit

Film efsaneydi güzel devam filmi olmuş yanlız galahad yani herry biraz geri planda kalmiş bu sefer 3.filmi bekliyorum umarım herry eski çevik sağlam haline döner 3.filmde

0
başak

Kaçırılmayacam bi film...Harika

4
Ümit

Gerçekten baştan sona aksiyon dolu bi filim tavsiye ederim

1
kingsman 3

Hayatımda izlediğim en iyi aksiyon ve macera filmidir izlemenizi şiddetle tavsiye ederim bu arada bu filmi bize izlettiği için admin'e de ayrıca teşekkür ederim :)

1
Rüya Ray

Müthiş bayıldım...
3 bekliyorum
❤️❤️

2
Dicle Nil

Gerçektende harikaydı ❤️

-2
kelime

100 üzerinden 70 güzel akıcı

0
deniz

Müthiş bir film olmuş 3. Filminide bekliyoruz

8
yumuk33

Sürükleyici müthiş bir flim olmuş

4
. . .

Teşekkür ederim..

4
umut

Film mükemmel herkese tavsiye ederim

6
Nigne

Aksiyon senaryo sürükleyici bi harika olmuş süper film olmuş devamı gelir umarım

7
ali

Aksiyon arayanlar buraya başından sonuna kadar bitmeyen aksiyon

9
Gunner

Lan keşke sinemada izleseydim be

4
ARTEYM

Film çok güzel izlenmeye değer

3
Ferdi

Güzel bir film

1
Mk

Güzel seyredin

0
alis

Çok güzeldi tavsiye ederim kesinilkle kacırmamaız gereken filmlerden bir tanesi

0
TARIK

Aksiyonun dibine vurmuş süper film mutlaka izleyin

1
Doktor

Güzel film

0
enis

Güzel film tşkler admin:)

0
freedom48

Süper süper süper. Aksiyon sahneleri harika. Kaliteli sürüm için ayrıca teşekkürler. Devamı da gelecek sanıyorum.

2
İSMAİL

Süper bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim

0
Denizli

Tek kelimeyle harikaydi:)))

0
teyfo

Harikaydı devamı gelir heralde

3
GTA 5

Efsane filimmmm izleyin en sevdigim filim oldu

3
Lovedey

Mükemmel bir film herkeze tavsiye ederim

2
furkan

Çok güzel film tavsiye ederim

0
dutagaci

Film çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim

2
Blackwoman

On numaraydı admin eywallah ✋

1
şükran

Güzel bir film.ızlemeye değer.

1
Kaya02

Mükemmel bir film

0
Zaza

Film çok güzel tavsiye ederim

0
Rose

Bu siteye bayılıyorum :) :) :)

0
ebilfez

Ben bunun ilk bolumunude izledim,ama bu bolum fena derecede guzel olmus.
Elinize salik..

2
Aydin

Uzmn suredir bekledigim bir devam filmi 1.film gibi yine harika olmus oyuncu kadrosuda harika 3. Filmi merakla bekliyorum

0
Seloo

Çok güzel bir site emeği geçenlere teşekkürler

1
SABAN

Tek kelimeyle mukemmel

3
İZLEYİCİ

Tek kelime ile ''harika''

2
solistismailofficall

Harika bir film admin senin hakkın ödenmez dostum :)

0
hakan

Film çok iyi be :)

1
Tuba

Ben bayıldım full aksiyon valla

2
ALİ EFE

Mukemmel otesi bir film ıkınci serisi ne hayran kaldım

0
blackconge

Her zaman oldugu gibi site ve filmde süper izleyin

0
ariffetiyev

Super film

1
Denis Mihailov

Tek kelimeyle munkemel

1
erhanca

Çok güzel bir filmdi tekrar tekrar izlenir

1
sedat

Güzel bir filimdi emeğinize sağlık teşekkürler ❤

1
nsturko

Harika film teşekkürler admin

1
Nurka

Muğazzam bir film. Her saniyyesine deyer

1
Kara

Çok iyi filmdi

2
Starzz

Mükemmel bir film serin nin ilk filmini izlemenizi ısrarla tavsiye ederim

1
snake58

Sen bir inanılmaz süpersin admin güzel bir flimdi teşekkürler admin :)

2
Ayzin

Ilkini cok begenmistim. Simdi de ikinciyi izlicem. Tesekkur ederim Admin

1
yalçın

Güzel film

1
ARDA SUR

Tek bir kelime ile efsaneeee

1
yusuf ziya

Süper bir film

1
LANET OLASI KOVBOY

İNANILMAZ BİR FİLM

1
ZzNG

Gerçekten izlenmesi gereken bir film.. tesekkurler admin

1
arthur

Admin tesekurler

1
Cicek

Supersin admin her yerde bu filmi ariyordum

1
oNur

Sen bir harikasın admin :)

1
Sisman koala

Cok guzel filmi

1
27-antep

Süperr cok iyi

1
incirreceli

Süpersin ya admin b3nd3 bugün ne izlerim diye düşünüyordum

1
memo

Helal olsun

1
kanoski

Efsane güzel bir film... ızlemeye değer bir film

0
Tuna

Harika bi flim ilkide ikinciside

1
Tarık

Güzeldi beğendim

1
AYARCI

Admin böyle guzel bi site gormesim Eline saglik kardesim benim

1
birgariplikvar

Sizden hızlısı mezarda vallahi harikasınız

1
XKLBR

Bence güzeldi

1
Oğuzhan

Admin eyvallah adamsın

1
ABUZER KADAYIF

Admin cok tşkler ederım super bır fılm

1
CwZpacK

Filme dün gittim. Tavsiye ederim çok güzel arkadaşlar

1
trkqq

Sizden hızlısı mezarda xd

1
film hastasi

Efsane olmuş ama HD si çıkması lazım bayıldım

1
Cihan umutun

Admin sen adamin dibisin

1
Kıngsman

Abi sitenize girdim yeni film var mı diye uzun zamandır bunu bekliyordum süpersiniz (:

1
RaJuL

Adamsın admin dün ilk filmi izlediydim tekrardan bu çok güzel odu be

0
Serkan

Yok artık arkadaş bu ne hız maşallah :)

0
KRAL

Helal olsun admin cok iyisin . Ilk yorum

1
m.çıracı

Hayranı olduğum bir film efsaneee

1
karakus1905

Admin çok hızlısın :))

0
lubusko

Superr ,, bunun devamini bekliyordum emeginize saglik

1
Kaan

Adammsın adminn

1
sarı

Admin adamın dibisin helal olsun

0