Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Puanla :
9.4/10 1.642

Umutsuz bir aşkın peşine düşen ve sürekli yolları şaşıran bir kız, yine unutkanlık sonucu bir erkekle karşılaşır ve tesadüfler sonucu ona aşık olur. Biraz zorlamayla başlayıp, gerçek bir aşka dönüşen bu ilişki, zamanla gelişen umutsuz bir hastalığın kurbanı olacaktır. Ve aşkın tek besini anılar, yavaş yavaş silinir. anıların silinmesiyle korku başlar.

Full HD Film hazirlaniyor.
HOL #1
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
melek

Kesinlikle harika bi film gercek askı anlatan keske hep sürse dedigim bi film bence mutlaka izleyin

5
sabri

Kore yapımı harika romantik flim

7
CukuMaru

kesinlikle izleyin arkadaslar aksiyon macera savaş ve tarihi filmlerden baska film izlemezdim asla ve asla ama bunu ızledıkten sonra dram ve romantik e sardım yemınle kesin izleyin ;)

13
ölümsüz aşk

film süperdi .ilk defa izlediğim bir filmde ağladım .bnce herkes bu filmi izlemeli ...

8
Batu

Çok iyi diyemem, konu fena olmasada dil hiç etki bırakmıyor..

1
DIRECTIONER

evim sensin'İN kore yapımı bi film izleme gereği duymadığım gerçeği :D

3
u_mutlu

Yorumlara bakarak zaman kaybetmeyin, açın filmi ve izlemeye başlayın gerçek aşk neymiş en güzel tanımlarından biri..

19
duygu

çok güzel teşekkürler admin

6
bulemm

mükemmel bir film aşka sevmeye hihtiyaç duyan herkese tavsiye ederim...

9
bitanem.0968

gerçekten çok harika bir film bir,de türkçe olsa tadından yenmez.

6
saçhdk

mithis bir filmdi ağlamamak için zor tuttum kendimi koreliler isi biliyo ailecek izlenilecek bir film emeğı geçen herkese tesekkürler herkese tavsiye ederım...

7
Asmira

Film bitti ve son halim tıkanmıs bir burun,şiş gözler,aglamaktan ötürü oluşan baş ağrısı:))off yaa izlememek en iyisi sanırım...Duygusallık tavan yapmış helal olsun emeği geçen herkese ...bu kadar uzun süre ağladığım bir film hatırlamıyorum

12
Yunus

Super !!

2
adam30

Özcan Deniz'in evim sensin filmini izleyen var mı?Bu filmin baştan sona kötü bir taklidi.

19
özlem

Nefis bir film gerçekten. İzlerken bir ara sesli sesli ağladığımı fark ettim. Ne kadar yalın ve yalansız oyunculuk vardı böyle... Kelimelerin tükendiğibi dolu övgülerin bile sessiz kaldığı yerdeyim... bu enfes filmin bizlere ulaşmasını sağlayan hereksin emeğine sağlık. Sağolun. İyi ki varsınız...

7
ck

Bu sitenin üstüne eklediğiniz sahte flash player uyarısı virüs olarak algılandığı için sitenizi şikayet ediyorum..bilginize..

Admin cevap;

Virüs falan değil o uyarıda vermiyor. O bir reklamdır. Flash player indirir diğer amacı tamindir.com üzerinden indirilmesini sağlayıp tamindir.com'a ziyaretçi göndermektir. şuan aktif 20 bin kişi var ve 1 tane şikayet gelmedi. 3 senedir bu kaliteli bir hizmet vermeye çalışan nadide sitelerden biriyiz. neden kullanıcılarımızın bilgisayarına virüs bulaştıralım. siz kendinizde misiniz. yoksa bir şeylere sinirlenip böyle sağa sola saldırarak mı sinirinizi dağıtıyorsunuz. sizin gibi nankör ve dengesiz ziyaretçimiz olacagına olmasın daha iyi istediginiz yere saçma şikayetinizi yapın. Ayrıca bir daha sitemize girmeyin.

11
bgr24

Aslan Erkeğini ağlatan ilk filmdi. ve ilk yazdığım yorum

8
Sena

İzlemeye değer... Ağlamaktan gözlerim ağrıdı :(

9
Mutluluk

Muhteşemm.. Zaten Koreli filmlerin kötü olduğu nerde görülmüş :)) Kesinlike tavsiye ediyorum.

23
dilek

flimi izlemekten ezberledim ve korece öğrendim :) aşık olduğum tek flim diyebilirim hergece izliyorum bıkmadan ben bu flimi daha önce neden izleyememişim ogünlerime yazık ve buarada her izleyişimde ağlıyorum hala alışamadım ama bugece daha çok ağladım nedense...saygılar..

11
gecce

10 numara fil kesinlikle seyredin.

6
ONUR

Şahsen ben pek beğenmedim ama fena değil ama ben hayır diyorum!:!

1
aliş

çoook güzel romantik film,herkeze tavsiyem,teşekkürler

8
Maraz

Hiç Bir Filmde Ağlamam Diye Biliyordum Karakterim Gereği, Ama Bu filmin Sonu Boğazımı Düğümledi.

11
poyraz

tek kelimeyle muhteşem seyretmeye doyamadım

7
mehmet43

sadakat aşk ve bağlılık üzerine mükemmel bi film

8
colemerg

aslında film baştan sona insanlık dramı ve sahip olduğum değerleri neye göre kategorize ettiğimiz geliyor iki düşünce yapısı etkin biri inşaat sahnesi capitalizm diğeri ise bir amansız hastalık olan alzeymır a karşın etkin bir şekilde direne bilme bunun yanında düşünce kalıplarının kırıla bilmesi söz konusu izlenmeye değer

0
ersenesra

Mükemmel kelimesi bile yeterli değil film için o kadar diyorum yani mutlaka izleyin !!!

7
KoreFilmSever

Nasıl güzel bir filmdi öyle ..Kesinlikle izlemeye değer.

10
öznur

çok güzelmiş... ağlamaktan gözlerinin şişmesini isteyenlere şiddetle tavsiye ederim

15
derya

ağla ağla öldüm yaa. zaten griptim iyice grip oldum!

7
gizem

mükemmel

5
Erdem

ben ne sulugöz bi adammışım !!! film bi şaheser

8
İbrahim

mutlaka izlenmesi gereken filmlerden

9
tyfndmr

Harikası ötesi bir film ve güzel bir son herkesin izlemesini şiddetle tavsiye ediyorum

13
ali

ağladığım tek film

7
fırlama

10 numara bir film mutlaka izleyin

13
masum

bence kesin izlenmesi gereken filmlerden biri bu film olmalı.

15
zeynep

kesinlikle mükemmel izlediğim en iyi filmlerden

10
Emrah

Bugüne kadar ağladığım tek film mükemmelinde ötesinde hem senaryo hem oyunculuk. Adamın doktorun yanından ayrıldıktan sonra beyzbol sahasındaki kızın yanına gittiği sahne şeridi kopardı:(

33
feridun

son zamanlarda izledigim en guzel ask fillerinden biri

18
Elif

Şiddetle tavsiye ediyorum.

41
dermangiray

aşka sadakate, sevgiye birde uzakdoğu gözüyle baktık. 40 ından sonrada duygusallaştıracak kadar kalite kokuyor.

13
mesut

çok güzel bir filim

8
cennet

inanılmaz güzel bir filmdi...evim sensin ancak gölgesi olabilir bu filmin...

42