Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Sanal Hayatlar - Disconnect
Puanla :
8.9/10 1.870

Sanal Hayatlar filmi internetin günlük yaşantımıza nasıl etki ettiğini anlatmaktadır. İnternetin bize sağladıkları tamamen özgürlükmü yoksa bir tutsaklıkmı?  Sanal Hayatlar - Disconnect full hd film izle iyiseyirler diler.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
matrak07

Film çok güzel on numara emeğe teşekürler

2
Olcay

Aradığınız herşeyi bu film de bulabilirsiniz.. Aksiyon-Suç-Gerilim-Komedi ve tabi drammmmm, çok etkileyici izlemeden bilemezsiniz

4
filmkolik

Tavsiye ederim.,,

3
boşversene

Film çok iyiydi ama sonu böyle olmamalıydı

3
ozi

Günümüz gerçeklerini insan-aile ilişkilerini yalın bir dille anlatan güzel bir film olmuş kesinlikle herkesin kendisiyle ilgili dersler çıkarabileceği gerçek hayatla bu kadar iç içe bir film...son yıllarda izlediğim en güzel film..

5
Arsız

Tek kelimeyle muhteşem bir filmdi

3
yuus

Emeğinize sağlık.

9
Zagnos

Güzel bir film olmuş .fazla derinlere inmeden detay vermeden verilmek istenen mesaj verilmiş.izlenmeliki ders alınmalı

9
hsyntrl

Çok başarılı yaşam standarları yükseldikçe ahlak kuralları aile bağları, ters orantılı bi şekilde azalıyo. ders çıkarmak lazım..

3
tayfun

Öncelikle admin teşekkürederiz bize bu filmleri bu şekilde izleme fırsatı verdiğin için...film e söylenilicek pek bir söz yok olağan üstü bir film ders çıkarılıcak çok şey var mutlaka izleyin...

1
emre

Giriş gelişme ve sonuç mükemmel etkili bi filmdi bence 10 üzerinden kesinlikle 8 alır. admin tşk

5
sprteo

Son yıllarda izlediğim en mükkemmel film resmen içinde hayat var. sanal mı gercek mi fark edeceksiniz!!!

0
my

İnternetin ne kadar iyi bir şey olduğunu anlatan çok iyi bir film ..

6
nmtulcn

Mükemmel bir film OLMUŞ...herkesin kesinlikle izlemesi gerektiğine inanıyorum der alınacak çok şey var bence...

teşekkürler admin :)

13
Cengiz

Yanlız insanların filmi. film harika anlatılmış

6
Kurbann

Günümüzü en iyi yansıtan Harika bir film.Herkesin izlemesini tavsiye ederimmm

3
memo

Günümüz hayatları güzel kurgu cidden..

0
kartal5

Harika bir film şu an internette yaşanan olayları çok güzel anlatmış. Bunların hepsi olmuyor mu öyle değil mi?

1
titer53

Mukemmel bır yapıt

0
philos

Herkesin izlemesini tavsiye ve gelecekte başımıza nelerin gelebileceğini inanılmaz yalın bir dille anlatmışlar. Sanal hayatı yeterince kullanmalı bağımlısı olmamalıyız. Asıl değerlerimizi kaybetmemeliyiz...Teşekkürler.

1
kuzey44

Son zamanlarda izledigim en iyi filmdi,tavsiye ederim herkeze.

1
salih

Bazı şeylerden hayatımıza katmamız gereken dersler vardır bu filmde sanırım onlardandı sonuna kadar sıkılmadan izledim böyle filmlerin olması ne kadar güzel birşey teşekkürler admin.

2
Tuva32

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film..

1
lastik gezgin

Verilen mesajlar çok iyiydi. sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film. teşekkürler

2
Selçuk

Film gerçekten akıcı ve izlenebilir kalitede .Eğitici bir film olmuş ve çok duygu yüklü Teşekür ederim.

0
Batrachotoxin

Filmi izledim öncelikle admine teşekkürleri borç bilirim. Filme gelince sonu biraz daha iyi bağlanabilirdi, günümüz sanal hayatı tüm çıplaklığıyla anlatmış tabi ki bir kısmını. Film izlenilebilir zaman kaybı değil zamanınızı kaybetme korkusu yoksa ,)

0
bendekisen

Gerçekten harika. izlemelisiniz ..

2
MUZZY

Bence izlenmesi gereken bir film

1
heydrogba

İlk defa bir filme yorum yapıyorum çok güzel gerçekten çok güzel

1
desperrado

BOMBA Tek kelime bomba gibi bir filim,tabiki anlayana. admin süpersiniz.

1
GÜL

Oof diyorum çok anlam yüklü bir sinema filmi olmuş..

1
ultrAslan

Başarılı kaliteli mükemmel bir film..emeğinize sağlık.

11
Film Bagımlısı

Gerçekten mükemmel bir film herkesin izlemesi gereken bi film ders çıkarması gereken bi film

9
OlmasadaOlur

Film gerçekten çok güzel herkes için değil ama çoğu kişi için, içinde kendinizi bulacağınız bir film

1
14

Film on numara 5 yıldız mutlaka izleyin. internetin özeti işte.

13
spartalı

Sadece izleyin ve öğrenin

6
yalçın

Bazen durup düşünmek gerek sevdiklerimizi ve ailemizi

9
kanca

Gercekden emeginize salık izledim filimlerin içinde en iyisi adimin yüregine saglık seni ve ekbini çok begeniyorum 2 yıl ardan sonra ilkez yorum yazıyom teşekkürler _?*

6
Free

Hayatın gercegıyle; duygusallıgını yansıtan gayet muazzam bır fılm

5
kator

Güzel bir filmdi. Herkesin yaşadığı şeyleri tekrar gözden geçirmesi gerektiğini hatırlatıyor.

3
ercnk

Güzel film...

2
Dj Hakan

Gercekten saheser..mutlaka,,izlenmeli..hic,sIkIlmadan,duygulanarak,izledim..Gercekten,cok,begendim..

3
iota

Crash tadında derinden etkileyen bir film..Kurgu çok başarılı & üzerine düşünülmesi gereken konular üzerine işlenmiş duygu yüklü oldukça başarılı bir film..

1
lantern

Günümüze ait belki farkında bile olmadığımız pekçok detay güzel ifade edilmiş. İzlenmeli...

0
Rıdvan

Film çok iyi gereksiz sahne yok fakat sonucu tam baglanılmamıs izleyenlerin aklında muhakkak soru işaretleri bırakcak iyinede muhakak izleyin derim

0
alpyürek

Günlük yaşantımızdan ders cıkarılması gereken güzel bir film.tavsiye ederim. puanı en az 8.0 olmalı. Birde filmin sonu daha güzel bağlanabilirdi. :) iyi seyirler.

0
baracuda

Mükemmel bir film her kezin izlemesini ısrarla tavsiye ederim ... bu yapan ve hazırlayan filmi yapan ve hazırlayan her keze teşekkürler admin sana da teşekkürler

1
kanky

Başarılı, tempo ağır ama izlenmesi gerekir.. belki ders çıkaranlar bile olabilir..

1
fatih

3 film izlemiş gibi oldum çok güzeldi

1
harun

Kaliteli film kaliteli sitede emeği geçen herkese birkez daha teşekkürler.

0
sakaryalı

Enteresan bi film.

8
Murat

İbret almak isteyen izlesin film olarak dusunulurse vasat ama ibret ıcın mukemmel otesı

9
cenji

Mükemmel bir flim

1
Burakk

10 numara 5 yıldız film izlemeye harrrbii değer... Filmin devamı gelirsede harika olur

2
mugull

10 numara

1
Jason Statham

Mukemmel bir dram ve gerilim filmi tavsiye edilir !

4
gly

Harika film

1
ümit

Süper gerçekten bayıldım...

0
Filmsever

Bu filmi daha önce izlemiştim.Kesinlikle harika bir film.Slow Motion sahneler mükemmeldi.Sosyal ortamın veya teknolojinin yan etkilerin bu kadar güzel anlatılırdı

1
manayak

Gerçekten güzel film izlenmesi gereken bir filim

1
mehmet

Güzel film...

9
Tobi

Bence guzel film ama sonu sacma bitti

7
Korn

Harika bir film. Bu siteden o kadar çok film izledim ama hiç yorum yazmamıştım. Gerçekten izlenecek bir film, internet'in günlük hayatımızı,sevdiklerimizi,işimizi nasıl etkilediği hakkında gerçeği görmemizi sağlayan ve arşivlerimizde bulundurmamız gereken önemli bir film bence . Teşekkürler ADMİN

9
I~jUST.LOVE.İT

Gercekten muhteşem bir yapıt izlenmeli ve ibret alınmalı .

0
Enes

Güzel Bir Filimdi

9
Hasan

Güzel bi film. İzlemeğe değer.

9
filmci

Film gerçekten çok güzel ama sonunu daha iyi yapabilirlerdi. İzlenmeye değen bir film.

9
arife

Coook güzel ve anlamlıydıı tşk ederim...bi cok gerceğin farkına vardım flim sayesinde...

9
raxas

Cok guzel bır fılm ızlemenızı tavsıye ederım

0
zaybatsu

Güzeldi izlenebilir

0
Ahmet Can

Gerçekten çok güzel film.Konuları , senaryosu , oyuncukları ve gerçekliği son olarak günümüz konularını çok güzel işlenmiş mutlaka izlenmeli .

0
asikartal

Gerçekten çok iyi bir yapım olmuş belki anlaşılamaya bilinebilir ama günlük gazete okuyan kişiler bunların birebir yaşandıllarınıda bilirler tavsiye ederim

9
Wolverine

Herkesin izlemesi gereken muhteşem ötesi bir film.

0
Tayfun

Film gerçekten muhteşem ötesi Gerçek hayatla birbir kurgulanmış ve ekrana yansıtılmış hem dramatik hemde Psikolojik bir film Cidden güzeldi.Herkese tavsiye ederim. Film için teşekkürler Admin.

0
0FLu

Asagıda arkadas psilojik felan fılan demıs ama Sacma bı fılm olaganüstü bişey yok İzlemelık bi film

7
makoshark

Bize bizim farkımızda olmamızı öğütleyen bir film..Teşekkürler Admin..

0
serkannn

İyi film,tavsiye edilir

0
efuli

Bu Filmçokşeyanlatıyor...

0
mehmet

Dört dört'lük bir flim helal olsun

0
hunterakon

Sürükleyici güzel bir film di teşşekkürler.

0
mervegms

İzlemeye değer.dram ve psikoloji yüklü güzel bir film

32
kadir

Süper bir film

31
angara

Fİlm gerçekten çok güzel izlenmelı bır fılm sosyal agın ne kadar zararlı bır yer ve hayatımıza nasıl olumsuz etkıledıgını anlatan guzel bır fılm

21
D12

3 farklı hikayeyle insanın en kırılgan oldugu noktalara dikkat cekilmis, guzel bir psikolojik tema var. Zamanınız varsa tavsiye ederim.

21
bercalan21

İşte yaşadıklarımızı ve hayatımızı bir anda olsa durup sorgulamamız gerektiğini haykıran bir film daha. Hiç bir şey sevdiklerimizden daha kıymetli değil. Önceliklerimizi bir kez daha gözden geçirmeliyiz. Filmi çok beğendim.

23
arda üneş

Film çok iyiydi ya..Sonunda gözlerim doldu :(

16
poyraz eren

Gercekten cok ıyıydı.

11
megastar

İbretlik bir film izleyin!

10
boxy

Muhteşem kelimesini kaç kere yazabilirim?

10
Jones

Çok film izledim ve çok azı bende derin izler bıraktı. Bu film de insanın hayata bakışını değiştiren çok ama çok güzel bir filmdi. Tşk ederim admin.

12
Fairy

Film etkıleycıydı gercekten..ozellikle Requem for a dream izleyip kahrolanlar burda son dk da herseyin yoluna girmesi rahatlatıcı..

0
kartaliçee

çok güzel bi film gerçekten izleyin bence..

6
esra

son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biriydi..teşekkür ederim sıkılmadan pek çok şeyi düşünerek izleyeceksiniz..

5
mlky

ahh internet sen nelere kadirsin böyle.. imdb puanını hakeden bir film, tüm gençlerin özellikle de anne ve babaların izlemesi gereken..

8
kemal

internetin nasıl kölesi olduğumuzu ve hayatımızı nasıl mahvettiğini anlatan on numara bir film

13
jasmine

izleyin, izlettirin... teşekkürler admin.

8
wildmind

film güzeldi, vakit kaybı değil.. sonunu merak edenler, açıp gazeteleri okuyabilirler...

12
pinar

mükemmel bir filmdi çok iyi işlenmiş konusu

9
Enver

kesinlikle ders almamız gereken bir flim mutlaka izleyin mükemmel bir flim enne ve babanın bu konuda üstüne düşmekten olan cok gorevleri var

10
Ali

Çok iyi bi film arkadaşlar kesinlikle zaman kaybı felan değil izlenmesi gereken bi film

21
Oguz

Bu filme kötü diyeni allah çarpar allah.. Çok güzel bi filmdi yav.. Özellikle ' baba ve anne ' lerin izlemesi gereken bir film.

11
melda

Gerçekten izlenmeye değer bir film,teşekkür ederim ...

12
ozan

Harika bir film...bu filmi izledikten sonra facebook kullanmamaya karar verdim... gercekten sanal dunyanin esiri olmusuz... gercek hayati kaciriyoruz.

15
alican11

Gerçekten beğendim. İnsanlar ne kadar işlerine yoğunlaşıp Çocuklarının sorunlarıyla ilgilenmeyi Unutsada elinde sonunda başlarına gelen olaylarla birşeyleri anlayabiliyor ve biraz şansı varsa düzeltebiliyor. Gerçekten çok anlamlı bir film elinize sağlık..

11
berlin

cok basarili.

8
TheMacinist

harika bi film 7.1 bu film için çok az 8-8.5 gibi bir puanı hak ediyor kesinlikle izleyin

8
cnsu

etkileyici bir filmdi tavsiye ederim..

20
ecrin

gerçekten seyrettiğim en güzel filmlerden biriydi..

12
logos

tesekkurler admın

8
ugur

mükemmeldi oyunculuklar süper.günümüzün en büyük hastalığı iletişim kopukluğu.sonrasında arayış ve sonucunda sanal hayatlar işte.teşekkürler fullhdfilmizle

7
murat

harika bir senorya, mükemmel oyunculuk, yürek burkan sahneler. Tavsiye eder, iyi seyirler dilerim...

9
efendi

mutlaka izleyin çok gerçekçi bir film

11
alex

gerçege yakın iyi bir dram film saglamdı gerçekden

16
yalnizzzzz

lütfen ailenizle beraber izleyin ve izletin

7
white rose

güzel film site süper

6
izleyici

etkileyici bir filmdi tavsiye ederim..

8
demir

Sanal ilşkilerin insanların hayatlarını nasıl parçaladığına dair çok güzel kurgulanmış bir film. Kesinlikle izlenesi bir film. 9/10

16
Gürkan

Güzel bir film admin sagol :) arkadaslar bu belgesel gibi bilinçlendirme filmi olmus zaman geçiriyor dram da var içinde :) izliyin bence :)

7
mesut

Bütün herkesin özellikle de aile bireylerinin izlemesi şart bence. Hayatımızın çarpık yaşantısını tüm çıplaklığıyla ortaya gösteren bir film. Hatta ödül bile alabilir. Admin sana da teşekkür ederim paylaşımlarından dolayı...

7
qk59

film gerçekten dramatik dram filmlerini sevenler izlesin derim

6
andezit

adamlar yapmış yaaa.on numara değişik bir konusu var...tam günümüz gençliğini ve bekleyen tehlikeleri anlatıyor...

14