Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Yenilmezler Ultron Çağı - Avengers Age of Ultron
Puanla :
9.6/10 6.943

Stark'ın buluşu olan ultron kendi yapay zekası ile dünyaya büyük bir tehdit olacaktır. Bu yüzden tüm yenilmezler bir araya gelerek ölümüne bir savaş yapacaktır. Dünya'nın kaderini değiştirecek bir savaş. Yenilmezler Ultron Çağı - Avengers Age of Ultron 2015 full hd film izle iyiseyirler diler.

Not: HD Sürüme yükseltildi. @Ozan 1 ödül adaylığı.

Full HD Film hazirlaniyor.
Vertex
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Scorpi

Film için yorum yapmıyorum ona lafım yok zaten. Ben aşağıda geçen ve bol bol eksi yiyenlere dokundurmak istiyorum ; tutturdunuz Türkçe ne zaman çıkar Türkçe ne zaman çıkar diye, Sanki admin yapıyor tek başına dublajı, adamın işi takipçilik takip eder olan neyse onu bulur ve yükler Dizi sitelerinde de böyle insanlardan geçilmiyor ne zaman alt yazı çıkar diye alt alta benzer 10-15 yorum birikiyor, burada da aynı ,yahu okuyorum yorumları farklı birşeyler bulmak istiyorum tek tük var, bazı bilen arkadaşlar düzeltmeler yapıyorlar bunlar yapıcı yorumlar ama ne zaman dublaj gelir yok efendim harika film yok ben sinemada izledim, bırakın arkadaşlar böyle yorumları

165
ILKER

Harikasin Ozi, ayni seyi diger dusuk kaliteler icin de bekliyorum , tamammi tosunum :)

8
Abdullah

Admin tr dublaj hd ne zaman çıkıcak bir bilgin var mı ?

12
Emre

Admin uzun zamandır Türkçe dublajını bekliyorum.
Gelecek mi?
Gelecekse ne zaman gelecek?

6
Thor

Sinemada izledim 2 Defa Halen Bekliyorum Türkce Dublajnı Tekrar Tekrar İzlemek için

10
apo

Filim sinamadan kaliteliydi ve süperdi sahneleri marvel ' teşekür ediyorum bu film için tavsiye ediyorum izleyin :)

8
darkened999

Admin HD kalite ne zaman yüklenir, merakla bekliyoruz. Emekleriniz için teşekkürler...

45
Erdi

Admin eyvallah da filmin açıklamasında hata var.'Starkın buluşu olan 'demir adam' yerine Ultron olcak bilmeyenlerin aklı karışmasın.

179
Tolga

Ya admin sen nasıl bir insansın ya :D Abi yeni çıkan hiç bir film elinden kaçamıyor hep filmi oyluyorduk busefer admini oyluyorum hız ve başarı açısından adminimize 10/10 filmimize ise 10/9 veriyorum film başarılı sonu kötü bitti gibi zirveye taşıdılar o zirvede bitmemesi lazımdı biraz daha sürüklemesi lazımdı her neyse güzel

91
xHoLyZeuss

Bayıldım Ne zamandır bunu bekliyordum

67
Alper

Yine muhteşemdi beklentimin çok üstündeydi. 3.seriyi sabırsızlıkla bekliyorum

9
dada

Türkçe ne zaman çıkacak

4
gg wp

adamsın admin helal olsun sana

9
18

Harika bir şey türkçesini izledim sinemada

10
yenilmez

Süper türkçe dublej olsa daha iyi olur

2
16

Bu Film i Sinemalardada izlemiştim hd görüntü ve Dublaj lısın gelince yine izleyeceğim arkadaşlarımı toplayıp. :) Güzel Film

7
Tugay

Harika bi film izlemenizi tavsiye ederim.

13
NosTRa

Gerçekten sinemaya gidilecek film.. admin acilen tr dublajınıda isteriz..gerçekten ex_makine fln izleyeceğine bunu 2 kere izle daha iyi...

7
Wyne

Tek Kelime ile harika. İzlemezseniz çok şey kaçırırsınız.

21
Bursalı

Çok güzel film izlemeyen pişman olur teşekkürler admin

9