Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Yeni Filmler : 2017 film izle
Transformers 5 Son Şövalye - Transformers The Last Knight
Puanla :
9.6/10 3.608

Transformers: The Last Knight Geliyor!

Transformers: The Last Knight filmini izleyecek miyiz?

Evet, önümüzdeki yaz ayları içerisinde kılık değiştirmiş robotlar yeniden izleyicileri ile buluşacaklar. Bu defa göründüklerinden daha mı farklı olacaklar? Hayır, ama bu defa çok daha az saklanacaklar. Nereden mi biliyoruz, çünkü Paramount, Transformers: The Last Knight filminin fragmanı henüz yayınlandı. Evet, ister inanın ister inanmayın bu muhteşem film serisinin devamını çok yakında izleyeceğiz. Ancak fragmandan Transformers: Son Şövalye filmi hakkında çok az bir bilgi elde edebiliyoruz. Fakat bu kısacık fragmana rağmen filmin muhteşem olacağını anlayabiliriz. Fragman filmin içeriğinde Kral Arthur, Naziler, Winston Churchill ve devasa Transformer uzaylı robotlarının olduğunu anlayabiliyoruz.

Optimus Prime, Bumblebee’yi gerçekten öldürdü mü?

Transformers 5 Son Şövalye fragman filminde izlediğimiz kadarıyla dikkati çeken en büyük olay Optimus Prime’ın en sevdiği autobot arkadaşı Bumblebee’yi öldürmeye çalışmasıydı! Bu konuda film severler arasında bir sürü dedikodu dolaşsa da büyük bir ihtimalle 23 Hazirana kadar yani Transformers: Son Şövalye filmi vizyona girene ve film izleyicileri ile buluşana dek bunun net bir yanıtını veremeyeceğiz. Ancak filmin yeni posterinde yazan "Rethink Your Heroes" yani "Kahramanlarını Yeniden Düşün" yazısından bazı manalar çıkartabiliriz.

Transformers: The Last Knight filminin posterindeki bu önemli yazı bizlere gerçekten de Bumblebee’nin Optimus Prime tarafından öldürülmüş olabileceğini düşündürüyor. Film posterinde Optimus Prime devasa bir kılıcı tutarken hemen sağ alt köşede Bumblebee’nin eli görünüyor. Elbette bu Bumblebee’nin öldüğünü net olarak teyit etmez, ancak bu durum Optimus Prime’ın son defa seride yer alacağına ve onun yerine yeni bir grup Transformers’ın seriye devam edeceğine dair olan dedikoduları bir şekilde doğrulamış oluyor. Eğer durum böyle ise Bumblebee’nin de Optimus Prime tarafından öldürülmüş olma olasılığı bulunuyor!

Transformers: The Last Knight filminin konusu ne olacak?

Transformers 5 Son Şövalye filminin konusunu kısaca açıklamak gerekirse; Transformerların yaratıcısı olduğuna inanılan Quintessons’leri, Optimus Prime tüm kâinatta aramaktadır. Bu sırada dünyada Cade Yeager yeni bir uzaylı tehdidi ile karşı karşıyadır.

Transformers: The Last Knight filmi nerede çekilecek?

Çok yakında ekranlardan full hd kalitede izleyeceğiniz Transformers: Son Şövalye filminin çekimleri genel olarak Amerika’nın Detroit şehrinde, İngiltere, Norveç ve dünyanın bazı diğer ülkelerinde çekilecek.

Transformers: The Last Knight filminin oyuncuları kimler?

Transformers: Son Şövalye film serisinin eski oyuncuları da yeniden filme dâhil olacak ve bu yüzden de Mark Wahlberg, Tyrese Gibson, John Turturro ve Josh Duhamel gibi isimlerde yeniden serinin bu muhteşem bölümünde rol alacaklar.

Transformers: Son Şövalye filmini izlediğinizde asıl bombaların Anthony Hopkins ve Isabela Moner olduğunu göreceksiniz. Isabela Moner kadın başrol oyunculuğunu üstlenirken, ne Anthony Hopkins ne de Isabela Moner’ın oynayacağı karakterlerin detayları henüz belli değil.

Transformers: The Last Knight filminde izleyeceğimiz diğer oyuncular arasında NBC Carmichael Show’dan tanıdığımız Jerrod Carmichael ile Peter Cullen’i görüyoruz. Peter Cullen filmde yeniden Optimus Prime’ın sesine hayat verecek.

Transformers: The Last Knight yönetmen ve yazarları kim?

Bu muhteşem filmi izleme olanağını sağlayan yönetmen Michael Bay ve bizlere filmi sunan yazarlar ise senaryo da Art Marcum, Matt Holloway, Ken Nolan ve hikayede Akiva Goldsman’ı görüyoruz.

Transformers: Son Şövalye ne zaman yayınlanacak?

Milyonlar tarafından heyecanla beklenen Transformers: The Last Knight filminin 23 Haziran 2017 tarihinde izleyicisi ile buluşması bekleniyor.

Aşağıdan Transformers: Son Şövalye fragman filmini hd izlemeyi unutmayın.

Not: Line Sürümdür!!! Kaliteli Sürüm Geldiği anda Güncellenecektir!!! @Ozan

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölmüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
servettt

Kaliteli sürümünü beklemekteyiz... Emeğinize teşekkürlerr

3
hkn025

Teşekkürler admin senden daha hızlızı speedy gonzales :)

-5
hound

Süper film ya bayılıyorum bu filme 50 yıldız 100 puan

3
Extacy

Harika bir başyapıt

-2
19987

Film mükemmel harika

-4
bela

Admin tşkler

-6
android

Admin çok saol bu site 10 numara 5 yıldız

6
cemil

Super olmus

2
anan

Super film 6 yı bekliyoruz

7
22

Bu site harika film çıktıktan 4-5 gün sonra siteye düşüyo süpersiniz

0
EKŞİ ELMA

Admin senden hızlısı mezarda tşk tşk tşk

0
emre

Efsane olmuş 6 yıda bekleriz

-3
başak

Cok güzel bir film bayildim

-4
optimus said:):):):)

Admin harikasın valla üper site

-12
Thetunc

Site ile yeni tanıstım ama harika gerçekten zaman çok iyi geçiyor

-3
Requiem91

Güzel filmdi emeği geçenlere tşk ederim

-2
Kaizo

1,27,24 sarı arabanın içinden mi geçti o

35
efe

Güsel bir film

-2
XS

Ne zaman çıkacak diye bekliyordum ve sonunda.

0
Komando58

Muhtesem ötesi bir film tüm bölümleri gibi buda muhteşem olmuş admin ellerine sağlık ışık hızından hemen filmleri getiriyorsun

0
seloreis

Addmın daha napsınn ellerıne saglık cok guzl olmusss

1
Freemenn

Admin adamin kralisin filmler 10 numara site 10 numara favorimsiniz

-4
SIR

Naberse hak veriyorum belki öyle yapmış olabilirler

-20
film çıktı hayde

Hadi film çıktı at artık

0
furkan

Kaç güne yüklenir ful

-9
Enesceee

Abiii hemen gelsin hemen

0
SU

Bilim kurgu filmlerin içindeki en süper film. 10 numara.

22
eralp

Abi bence 10 numara 5 yıldız

18
Ali

On numara ben bunun bütün bölümlerini beş veya altı kere izledim hiç sıkılmıyorum

14
nabers

Tfmanyagı kardeş tegori ne demek d:asd:as
kadonet zaten kardeş gibi birşey sayılırlar önceki filmleri izlediysen anlarsın kardeşim diyor zaten ona ikisi de şövalye ama bu kardeşlik anne babadan biyolojik değil sonuçta robot onlar anne babaları yok :d
ben bu filmde yaratıcıları ile buluşmaya gideceğini bekliyorum ve orada onu yeniden kodlayabilirler ve kötü olabilir çünkü son filmde yaratıcılarıma gidiyorum demişti.

18
kadonet

Bendeki teori ben en basından beri optimus megatronun kardesıydı

9
EmreA

Bu sene çok güzel filmler var bunların en iyilerinden biride transformers son sovalye. Ha bide 4 filminde megatron kaçmıştı o çıkmıcak heralde

8
isimsiz

Fragmanın bitimine doğru mavi ışıklar gelirken ilumunati var orda dikkat edin

13
edile

Fılım sabırsızlıkla bekliyom :)

24
Bertan

Arkadaşlar farkettiyseniz optimus bi yerde kafasını çevirip birisine bakıyor ve gözleri mavi ve bu optimmusun yaşadığının büyük bir ihtimalle kanıtıdır

27
TFmanyagı

Arkadaşlar fragmanda görülen optimus prime için 3 teğorim var 1. Tegori nemessis prime olması
2.Tegori dark enegergon bulaşması
3.Tegori bunu ben düşündüm 4. Filmdeki sözünü tutması yani yaratıcıları bulması ve yaratıcıların onu yeniden proglaması ama anılarını silmemesi

15
salim

Çok başarılı bi film olucak

12
semih

Aynnnn umutcan ben sana katılıyorum nemessiz çünkü gözleri mor ondan ama optimus geri dönücek bunu bilin

11
semih

Aynnnn umutcan ben sana katılıyorum nemessiz çünkü gözleri mor ondan ama optimus geri dönücek bunu bilin

9
isimsiz

Güzele benziyo bekliyoruz

6
Umutcan

Bee'yi öldürmeye çalışan optimus prime değil, kötü kopyası olan nemesis prime buyuk ıhtımalle veya kara enercon bulasmıs olabilir çünkü gözleri mor renkte. Bir diğer teori ise optimus prim ve kötü kopyası nemesis prime karşı karşıya geliyor filmin adındanda görüldüğü gibi son şovalye. Fragmandan da pek fazla birşey cıkmıyor ortaya lakin haziran 2017'de efsane bir devam filmi bizleri bekliyor :)

42
ahmetcan

Bambil biyi neden olduruyodu la orda anlamadım ben amacı ne ??

8
kartal

2017 müthiş bir sene olacak

16
Fİlmci Sincap

Abi yorum atan bazı arkadaşlar nemesis prime demiş haklı olabilirler hatta haklılar youtubedan fragmanı indirim programda belki 50 defa inceledm gözleri mor abii mor mor harbi nemesis optimus sizlere ömür uzayda cesedi dolaşıyo efso hikayesini çaıklamazlar zaten sinemaya çıkışını iple çekicez yad admin abimiz bi şekil yapar bi bakmışsınız sinemadan önce burda :d

7
ratmu34

Admin ilk yorumum emeklerıne kurban allah senden razı olsun gercekten cok cok iyi bi site helal olsun sana

3
Nihat

Abi inanmıyorum. Hiç fragmana bile bakmadım. Ama bu film efsane. Süpersin admin

3
parsalı

Optimusa bak hele bumblebee yi yakalıyor

7
Can

2017 fena geçicek ya bi sürü bilim kurgu fantastik filimler geliyor spiderman, maymunlar cehennemi, transformers bilemiyorum başka neler çıkıcak ama yapımcılar çok geçe bırakmış ya :d

-3
aLone

Ironhide nin basit ölümünden sonra bee yi optimusa öldürttülerse serinin cılkı çıktı demektir...

7
BH Violence

Abii manyak bişeye benziyor inş öyledir

7
ayal20

Umarim diger serileri gibi heyecan dolu olur filimin cikmasini dört gözle bekliyorum.

8
Ahmet

Transformers 1'in fragramını ilk çıktığında, çizgi filminin fanları robotların şeklini şemalini hiç beğenmemiş, hatta yönetmeni acımasızca eleştirip hakaret edenler bile olmuştu. Neyseki onlarda durumu kabullendi, hepimiz tranformers manyağı olduk. :) her bir filmi 4 gözle bekliyoruz.

6
nijjaemir

Bence optimus bee yi öldürmicek öldürse fragmana koymazlardı ama bence transformes ilk yapıldığı konudan biraz uzaklaşmış gibi ve 1 2 3 deki çocuğu istiom

4
GNCHakan

Görülen optimus prime değil kardeşi nemesis prime fragmanın sonunda dikkatli bakarsanız gözleri mor..
Bi diğer ise bee nemesis prime kolunu tutuyor..

4
REK11

Sabırla filmin cıkmasını beklicez...

1
WAKİZASHİ

5 sene oluyor bro..Tesekkurler emegıne..

12
Efendi

Patron teşekkürler heyecanla bekliyoruz
.d

12
RedpowerM3

Yokk artıkk...Optimus yorumsuz.. Admin kralsın

-1
:/

Lan bu optimus prime salak mı ne yapıyo bu beni bağışla diyip vuruyor !!!!!

7
doğan

Spoiler içeren alan! bu arada ordaki optimus sandığınız kişi nemesis prime optimusa çok benzediği için karıştırıyolar filmin güzel kısmıda orda zaten orda dikkatli izlerseniz bee yi öldürmüor tam kılıcı saplıcakken kafasının üstünden gidiyor kılıç büyük ihtimal öldürcekken tamda durmuş yere saplamış olabilir kılıcı bee öle kolay kolay ölmez bu filimde en çok ses getiren karakterlerden biri

-1
bilir kişi

O optimus deyil nemesis prime

5
memed

Oha optimus bee yi mi öldürüyor. Abi 1 - 2 en güzel seriydi. Açıkçası 3 ve 4. Filmi pek beğenmemiştim. Umarım 5. Film de öyle olmaz.

5
Bilal433

Süpersin admin devamının bekliyoruz teşekkür ler

5
Kuti

Her serisi fena bu seri de fenaya benziyor

4
sercan

2017 çok fena geçiceğe benziyor eline sağlık admin

2
Sokurbey

Admin bu filme iyi odaklan o kadar bekliyorum ki filmi..! Bu site mükemmel.

3
kaan

Daha çok var hazirana fragman için teşekkürler admin

5
adsiz

Ben hic transformes izlemedim 5 serisi gelmis :d

5
engin54

Öncelikle admin ellerineze saglik hersey icin filme elestirim olucak hep yaziyorum onaylanmiyor nedense transformers seri 1 ve 2 de sam ve megan fox guzel yakismislar ve filmin akisina guzel ayak uyduruyorlardi ve biz onlarin karakterleriyle sevdik filmi 3.Seride ise megan yerine rosie whiteley huntington yani ( carly ) karakteride cok guzel oturdu ve film seyrine renk katti kaldiki 4.Seride bu karakterlerin tamami yok tamamen degisik kadro ve mark wahlberg katildi kaldiki yeni kadroyla filmin 1-ci ve 2-ci seride yakaladiklari hasilati yakalayamadilar ki bende sahsen izlemedim 4.Cu seriyi insanlarin alistiklari karakterleri degistirmiceksiniz kotu oluyor kaldiki 5.Seriyi izlerim en azindan 3.Serideki askeri ekibi oynayan karakterler geri donuyor

14
hasan

Hayranı oldugum bir film heycanla bekliyorum admin emegine saglık

6
mavericks

Bu flim izlenir :)

19