Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Ölüm Makinesi – The Machine
Puanla :
8.5/10 4.350

Blgisayar programlama uzmanı olan ikili yapay zeka robotu yaparak bir ilki başarırlar fakat bu robota aşık olurlar . Savunma bakanlığı durumu öğrenip robotu güçlü bir silaha çevirir. Bilimkurgu tarzında olan film imdb puanına göre gayet iyi gözüküyor. Ölüm Makinesi – The Machine full hd film izle iyiseyirler diler.

Full HD Film hazirlaniyor.
Odno
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
blacktosun

Çok saçma tamamen zaman kaybı.

2
masal

Süperdi cok begendim tesekkürler adminciq

9
ASİ

Güzel film 10 numara izleyin

63
ömer

Flim sonunda cok güzel bir muzik var huzur verici

17
yesus

Güzel bir film ama sanki eksik yanları var sona kadar sıkılmadan izledim ancak sonu eksik bitti filmi tamamlayamadı..izlenmeye değer güzel bi film yinede

31
omwga1446

Harika bir film bence 10 üzerinden 10. takılma yok ve ileri geri sarabiliyorum ve görüntü çok akıcı. kaliteli fir film bence hd olmasına ramen hiç takılmıyor MÜKEMML.güzel bir bilmdi teşekür derim.saygılar.

4
adanalı

Çok güzel bir flimdi elinize sağlık

26
Film içimüzikler

Film içi müzikler olmasa daha güzel olurmuş emeğinize sağlık

5
bostwon123

Sürükleyici bi film

0
yusuf

Çok güzel emeğinize sağlık

16
Bullet17

Site mükemmel emeğinize sağlık.. Film biraz zaman kaybı

17
önder

Çok teşekkür ederim gerçekten 2 günde büyük bir doyum sağladım.

15
Ali Veli

Harika bir film, görsel efektler yerinde kullanılmış, akıcı bir konusu var ve sıkmadan baymadan izleniyor Bilim kurgu sevenler için hareketli sahneleri dozunda, biraz duygusal ve üst sıralarda film. Konusu S1M0NE filmini andırıyor, unutulmazlar arasına girer bu film. Hatunda şaheneymiş :)

0
hacker

Film gerçekten sürükleyici. ımdb puanı yanlış verilmiş. 7.0 hak ediyor. bir nefeste izledim filmi. gayet başarılı , efectler çok iyi. teşekkürler site admini artık buradan film izleyecem.

101
alleyesonme

Muthiş otesi bi film.. teşk.. herşey var aksiyon fazlasıyla bilim kurgu fazlasıyla hafiftende aşk.. :)

1
şaşkın53

Güzel Bir Site Güzel Bir Film On Numara Elinize sağlık.

1
taypen33

Elinize sağlık çok çok güzel bir film, yayınlanmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim.

0
filmkurdu

Bence mükemmel bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim. Bilim kurguda eşsiz bir hikaye diyebilirim.

0
ali

Güzel bir film

7
kurgu ve fantastikçi

Güzel bi filmdi görüntü kalitesi çok iyi değildi ama izlenebilir.

5
kahraman

İlk filmi izledim sitede eğer bu şekilde takılmadan izlemeye devam edersem çok güzel elinize sağlık .teşşekürler

6
merastikan

Bana sıkıcı geldi bilmiyorum siz nasıl buldunuz...güzel site...

0
deliii

Deliii bır filmmm

0
Soul-

Yorumcu ile aynı fikirdeyim,felsefesi olan bir çok bilim kurgu filimlerinden biri ama teknik açıdan biraz zayıf,seslendirmeler ve ışıklandırma birazcık vasat olsa bile inanılmaz önemli bir mesaj taşımaktadır.

0
demet

Gzel bır film ama vaktınz varsa izleyin

9
remzi

Film konu olarak çok güzel ama çok kısa geldi yetersiz :) izlemeye değer.

2
yorumcu

Felsefesi olan bir bilimkurgu filmi. aksiyon arıyorsanız pek tatmin edici değil. böyle filmlerin biraz daha bütçeli çekilmesi lazım, konu ilginç ancak işlenişi biraz zayıf kalmış yine de bilim kurguya merakı olanlar zevk alacaktır. kendi alanında 10/5.5

3
Mustafa

Çok sürükleyici bir film deyil,

0
C Beheşti

Abi siz 10 numara bi sitesiniz tanımam üstünüze

6
yusuf

Güzel bir film emeye karsı

6
martin

Filmi kötüleyen kişileri gerçekten anlayamıyorm sanırım izlemeden yorum yapıyorlar bence izleyin mutlaka izlediğim için söylüyorm sonu çok garip bitiyor izleyince anlarsınız sanırım 2 cisi çıkacak

5
çılgın seyirci

Admin arkadaş ben yıllardır film izliyorum netten böle makına gibi çalışan bir adminimiz olduğunu görmemiştim her şey çok mükembel ellere vede emeklere sağlık ve saygılar.. (karrdaş)

0
martin

Güzel film duygusal yanı var ama sonu çok ilginç bitmiş heralde devam gelcek

0
ben

Vasat bir film ve çekimi karanlık yani bakmaya değmez

3
ONUR

Seslendirmeler çok amatör filmi izlerken zevk vermez amatör kokuyor resmen izlemeyin

3
kadir durmusoglu

Bu filmi yapımında senarist, yönetmen ,yapımcının ilk filmleri olmalı sinema filmi alanında ilk denemeleri bence ben bu filme tur ismi veremedim.

6
cato

Ooo.süperr.harikaa denilebilecek boyuta birfilm deildi ama güzeldi;)

23
duman

Güzel film izlemenizi tavsiye ederim


4
filmkolik

Emege saygı teşekkürler

5
kerimoglu

Zamanınız varsa fena sayılmaz

6
cabbarbaba

Güzel film di ... izlenmeli..

1
zsg

Gzl film izlenebilir

9
savaserol

Iyi cok guzel olmus

0
emre

Guzel bir film daa admin tesekkur ederim

1
emreny

İdare eder fakat umduğum gibi çıkmadı aksiyon yinede emeğine sağlik

0
Deniz

Emeginize saglik super bir film izlemenizi tavsiye ederim arkadaslar.

0
kemal öztürk

Berbat bir bilim kurgu filimi bence izlemek vakit kaybı

2
Yiğit

Teşekkürler Fullhdfilmizle.org :) hızınıza hayranım doğrusu...

7
shyzo thelife

Qüsel film di

5
islam

Güzel bir flimdi.duygusal olanlara birebir senaryo...

4
Gürkan

Çok Başarılı Bir Film Duygulu Ve Anlam lı Bir Okadarda Bilimkurgu olarak Gelecek te Ola Bilecek Birşey Bence.

3
namso

Pek 2013 yapımı gibi durmuyor ama iyi filmdi.

6
fora

Güzel film beğendimm

1
fora

Güzel filimm beğendimm

0
stutku44

Bu film tavsiye ederim güzel sıkıcı değil ve dahası olabilirdi film paylaşımı için tşkler

7
kosovalı

İdare eder işte

1
sinemacı

Bilim kurgu sevenlerin kaçırmaması gereken bir film. Sevmeyenlere abartılı gelebilir ama adı üstünde "kurgu" :) Yıllar sonra yapay zekanın ulaşabileceği nokta kurgulanmış ve bence güzel bir senaryo çıkmış ortaya. İyi seyirler.

0
mazlumbarış

Çok güzel lafın tam anlamıylaa mükemmelll ötesiii bir film bu güzelliği bize sunduğun için teşekkürler admın...

1
nili

İdare eder ama çok şey beklemeyin derim, yinede emekleri için sitedeki arkadaşlara teşekkürler

0
Hipogrif

Güzel bir film tavsiye ederim sıkılmadan izlenir.

1
lastikgezgin

Sıkıcı değil, paylaşım için teşekkürler.

3
b.paşalı

Mükembel film izlemeye doyamadım emeğeyinize .

9
tahsin g.....

Güzelll bir filmm

5
Azeri Kizi

İyi guzel

3
mesut

Güzel film sürükleci admin teşekkür

0
tugba

Muhtesem otesı bır fılım

9
Soner

Gercekten harika bir film olmuş. Emeğe Saygımız

7
isimsizTurk

Hoş bi film izlemeye değer :)

6
kartal

Film çok güzel. Keşke günümüzde de böyle yapay zekalar yapılabilse. Çok duygulandım... Harika bi film.

9
kartal

Çok güzel bir filmdi duygulandım izlerken.

7
burak

Harika bir film

2
orhan1968

Böyle bir site kurmanızdan dolayı sonsuz teşekkürler.Filmlerin bir çoğu birbirinden güzel.Umarım bu sitenin başına birşey gelmez inşallah.Zira film izleyecek üstünüze bir site tanımıyorum! ;))

3
joker

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film.

8
serkanekinci

Filmlerin diger sitelerden cok daha kalıteli fakat sakın zamanla yenıleyıp degıstırıp sıteyı yıkma boyle harıka bı sıte emeklerınız ıcın tesekkurler.

9
xmote

Güze filim senarist kafayormuş, neden olmasın?

0
kadir kayaa

Güzel flim devamı gelecek inşallah :)

8
akatay

Muhateşemdi izleneck bir film

9
hikmetkocatas

Gerçekten güzel film

5
tahsin

Güzel film çok aman aman deil ama sıkılmadan izledim

7
flymatsonic

Güzel bir film

9
gececi

Güzel fakat o kadar kurşun kadının elbisesini parçalamadı ona dikkat edin sitenin eline sğlık hd kalitede hiç donmadan tam ekran iyi seyirler

9
film babası

Şahsem pek beğenmedim ama emeğe saygı :)

5
yusuf

Güzel bi film izlemeye deger herkeze tavsiye edrim.

2
hakan zeyrek

Gelecekte o
lacaklarla ilgili sıkılmadan zevkle izlenebilecek bir film tşk

1
japon_japon

Film gercektende mukemel arkadaslar ızlemenızı tavsıye ederım

1
endo

10/5 belki 5.5

4
Serhat

Gerçekten güzel bir filmdi..

9
sefa

Harika bi flimdi 2 si kesin çıkar

9
Makine Mühendisi

40 yıllık mühendisim böyle makine görmedim :/

55
logos

Ellerıne saglık admın

6
DRUMMER

Harika bir film di teşekkürler site yöneticileri bu site gerçekten biz izleyicilere harikalar sunan zamanımızı değerlendiren bir site
harikasınız...

0
Samet

Konusu ve işlenişi cok güzeldi sıkılmadan izledim tşkrler

4
BlackAnqel48

Film harika zaten bilim kurgu filmlerine bayılıyorum admin sen bir harikasın hergün bilim kurgu gelmişmi diye kontrol ediyorum her izlediğim film facebook sayfamda arkadaşlara öneriyorum site linki altında teşekkürler ilgine :)

0
mavi peri

Güzel bir film,ama muhteşem diyemem..evet yapay zeka tadında..

2
fatih

Film güzelde sonunu pek bağlayamamışlar. başroldeki adam pek tatmin olmuyor sanki

4
muti0123

Gerçekten güzel bir filmdi emeğinize sağlık :) klasik oldu ama

0
corci

Güzel yapilmis bir Kurgu-Bilim.

0
selim

Sitede daha güzel bilim kurgu filmleri var , tamamını izledim çok güzel bir film değil.ama kötü de değil :)

8
hüseyin

Gerçekten çok iyi bir siteniz var çözürlülük olarak çok iyi filimleriniz var sizleri kutlarım ve takip ettiğim sürece her zaman sitenizle ilgileniyorsunuz güncelliyorsunuz teşekkür ederim

8
Mert Korkmaz

Her film gibi buda çok güzel. Teşekkürler fullhdfilm sahipleri

0
cemek

İzlenebilir bir film ama mükemmel demek olmaz.

6
ercanhan

Reklamların hepsine bir kere tıklayıp kapatsak yetiyormu bide her partta tıklasak olurmu yeterli gelirmi cevap verirsen sevinirim sen bize güzel filmler seyrettiriyorsun bizde böyle destek olalım. Yada nasıl oluruz anlatırsan memnun oluruz

7
karamurat

Sitenize yeni dadandım bırakamadım ben bugüne kadar internetten film izlemiyormuşum sağol

0
bilim_kurgu

Yorum yanlış admin.. programı yapan kişi ölür..yapay zeka, programı hayata geçiren bilim adamına aşık olur.. seyredilebilir bir film.. akıcılığı var..

8
film kolik

Admin kardeş siteni beyeniyle takip ediyorum ve senin sayedende tam bir film kolik oldum kötü yorumlar umrumda deyil film yorumları anlamında senden ricam sıkca yeni filmler eklemen reklamlarla ilgili yorumlar icin şunun altını cizmeliyim reklamlar olmasa bu film sitesi de olmaz bunuda cok görmemek lazım rahatsız olanlar televizyon da izledikleri her hangi bir film dizi v.s orda ki reklamları görmüyolarmı sık sık uzun uzun reklamlar ne diyelim insan oğlu azla yetinmez cok şey izter uzatmiyacam siten her şeyiyle HARİKA SÜPER.T.Ş.K ler

5
umutcan

Güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim.admin teşekkürler...

7
hitap yıldız

Film süpermiş tşkler paylaşım için!

3
Çekici Çocuk

Manyak bir film muhteşem.

3
Kristal

Yapay zekalara meraklıysanız kaçırmayın derim gayet güzel bir filmdi öyle vıcık vıcık aşk yoktu yani iyiydi ;)

2
furkan karakaya

Film güzele benziyor full hd film'den her vaktim olduğunda bir film izliyorum :)

12
davut

Süper bir film

5
harika

Bu siteye bayılıyorum bu da süper filim

8
Montana

İzlemeye değer ...

5
Fatih

Teşekkürler admin. Konusu güzel ama oyunculuk biraz zayıf. Vakit geçirmek için izlenir

6
DogukanMS

Siteniz cok güzel admin kardeş helal diyorum Film ise izlenir okdrda iyi olmasada Vakti olan izlesin

5
erhan

Filmi seyretmedim amma helal admin sende makina gibi çalışıyorsun teşekkür ederiz :)

13
cimilli

Süper film bir an kalkamıcaksınız baştan sona

2
FURKAN

Çok harika bir film herkese tavsiye edrim

0
yusuf

Güzel izlemeye deger bi film herkeze tavsiye ederim.

9
Teknohasan

İlk yorum benden olsun 4/10

7
Ümit

Film güzel tavsiye ederim

3
KIVIRCIK

Güzel film elinize ve emegenize sağlık arkadaşlar tavsiye ederim izleyin

3
kralsın

Çok iyi

5