Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Ölüm Yolculuğu Apollo 18  2011
Puanla :
8.0/10 639

1970'li yıllarda aydaki çalışmalardan sonra saklanan görüntülerin gün yüzüne çıkması ile birlikte aydaki yaşam belirtileri ortaya çıkmıştır. Bunun üzerine Nasa'nın bu görüntüleri neden sakladığını araştırmak için bir grup insan olayı araştırır. Olayın hiç de sıradan olmadığı gün geçtikçe anlayacaklardır.

Full HD Film hazirlaniyor.
Odno
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
irfan

enteresan bi film biraz saçma yönleride var taş örümcek oluyo falan filan

2
Kadir d.

İzlenebilir ilginç bir film.Ama bana pek gerçek gelmedi.Olsa amerika bunu biyolojik silah olarak kullanmayı denerdi.

6
Toprak

izlediğimde etkisinde kaldım internetten araştırmalara başladım. gerçekten izlemeye değer bir film

2
OMERk0

Beyler gercekten apollo olayı var ama apollo gercekten uzaya gittimi felan var bu olay kanıstlanmıs ve gercektir

1
Mert

Bilim-Kurgu severlere öneriyorum , Gayet güzel bir film.Siteye teşekkür ederim.

2
eda

izlenmeye değer bir film ve uzaylılar kesinlikle gerçekler

3
ardaşdemir

çok sıkıcı sonunu beklemedim zaman kaybı

8
mavi gece

bayragın havada durdugu yok zaten..bayrak zaten dık

0
yalan dolan

hayatımda böyle saçma bir film görmedim :) abd nin aya gittigine inananlarada şaşırıyorum oksijen yoksa bayrak havada durmaması gerekir :)

6
Bilimkurgu hayranı 1232

tam istediğim türde bir bilim kurgu filmi.Film çok iyi olmuş gece tek izlediğim için biraz yusuf yusuf oldum ama :) bilim kurgu severlere tavsiye ederim.

2
eren2340

izlenebilir bi film ama 3. partta taş patlayınca ben zıpladım resmen laaa ödüm koptu :D

1
önder çalışkan

çok iyi. kesintisiz.olduğu gibi çekilmiş tüm sahneler.süper.izle

7
linda

super bir film ama oyle zor durumda kalbini degil mantigini kullanmasi geekiyor insanin orda gitmsi lazimdi arkadasini beklemek yerine ama insan kalbi iste zayif cok iyi bir filmdi super

3
Golcü

Gerçek olduğunu düşüneceğiniz bi film . başarılı buldum .

0
TcanD

Sitedeki belgeleri kontrol ettim . İmzalar ve mühürleri karşılaştırdım . Birebir aynı . Şahsi fikrim uzaylıların varlığı kesin ve bizden saklanıyor ...

9
Apollo

izlenilebilir ayda yaşayan canlı kayalar :D birde insan yiyiyor bunlar biraz tuhaf geldi bana

1
kaan

çok iyi bir film bilimkurgu severlere şiddetle tavsiye ediyorum benim ilgimi çok çekti sevdim

6
hakan apolllo

bu film gerçek mi bilmiyorum ama filmde geçen internet adresi gerçekten de var

22
hakan

çok iyi bir film izlenmesi gerkiyor

14