Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Zafere Hücum – Rush
Puanla :
9.3/10 6.683

Formula 1 dünyasında gelmiş geçmiş en iyi pilot arasında geçen mücadeleyi konu alan film aksiyon dolu saatler geçirmenize neden oluyor.  Gerçek yaşamdan alıntı olan bu filmde yarışçıların özel hayatlarını da anlatmaktadır. Zafere ulaşmak için asla hata yapmamalıdırlar. Zafere Hücum – Rush full hd film izle iyiseyirler diler.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Yiğit

Güzel film gerçekten

0
Game

Etkileyici Bir film.

15
ölümlü

Akıl ve ders almak için çok güzel bir film çok beğendim ellerinize sağlık :)

7
hakki hoca

Muhteşem bir film mutlaka izleyin

6
şahin

Harika ellerinize sağlık

3
metoz

Kesinlikle harika...

20
memocan

güzel.

10
fmetin

Çok başarılı

94
salim

Tek kelimeyle muhteşem...

43
nabar hakan

Mükemmel bir film olmuş herşey war filmde

35
eurostar

Gercek bir hikaye izlenmeye deger güzel bir film

27
cücü

Tek kelimeyle mükemmel bir film

26
neco

Ancak bu kadar olabilirdi süper...

7
Can

Müthişş bir filmm kesinlikle izleyinnn ve izlettirinde.. Akıllı bir düşman aptal bir dosttan daha iyidir..

12
bykoc

Mükemmel ötesi

10
ugosso

Hız,adrenalin ve kazanma azminin hakim olduğu bir film.pişman olmayacaksınız çok sürükleyici bir film.

12
9Onder

Bu dizi bir harika dostum izlemeyen pişman :)

6
BlackVeilBrides

Gerçek hayattan almış olması zaten büyük bir harikalık,filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum,teşekkürler admin..

20
taylan

Tek kelimeyle muhtesem tuylerim diken diken oldu elinize saglik

16
salih

Film mükemmel. aldığı puanı hakeden nadir filmlerden...

7
ferroo

Muhteşem ötesi gerçektende gerçek son sahnesinde sanki ben yarısıyordum :D:D:D

9
niki launa

Şuana kadar izledigim en iyi filmler arasında gerçekten mükemmel bi filmdi :) ayrıca siteyede tşk ederim çok iyi bi site 1 numara nerdeyse bütün iyi filmleri burda izledim saolasın admin 1 numarasın :)

10
muti

İzle ve izlettir..

9
cankinen

Super

0
serkan

Çok güzel...

4
deterjan

Resmen ekrana kilitledi...

2
ali güngör

Vay be çok güzel filmdi

5
mesut

İzlemeye değer bi film

2
erkaNovic

İzlenmesi gereken bi film.teşekkürler

4
Menzil

Neredeyse heranı heycan ve aksiyon dolu harika bir film, mutlaka izleyin...

0
ebc23

Son senelerde izlediğim en iyi filmdi uzun zamandır bu kadar güzel bi film izlememiştim

2
aynalı tahir

Süperdi be admın elıne saglık

9
ahmet0009

Mutlak izleyin

21
osman

Film izlemek isteyen varsa buyursun izlesin film güzel.

5
Karadenizli

Film güzel süper

8
mbox

Olağanüstü tanımlamasından başka kelime bulamadım. Nutkum tutuldu

21
muko06

Bu filmi izlemeyen hayatının yanlışını yapıyor demektir harika bir film süper

7
fdgrhyj

süperrr

2
Sacramentum

Harika. Mutlaka izleyin..

5
cancan

Admin admin,önünde diz çöküyoryum senin..Muhteşem bir film,izleyin görün...

6
Romeooo

Mükemmel :-) Şiddetle Tavsiyeee...

3
dukee

Gerçekten insanı etkileyen bir film

3
lonely

Baştan sona sürükleyici."mükemmel" kelimesi bile bu film için hafif kalır.

6
uyildiz9

Tek kelime ile müthişti. Hersaniyesine deydi teşekkürler fullhdfilmizle.org

5
ari

Mukemmel bir film,kesinlikle izleyin

6
sarii

Harika bi hikaye ve harika bir anlatim kesinlikle tavsiye ederim

1
james HUNT

Off dıyorum yha cok fena bır fılm

2
Trapper75

Çok güzel...

5
nmtmgv

Cok heycanlı bır o kadar da guzel tavsıye ederım :)

7
kaan

Ders niteliğinde bi filmdi.. etkileyicii. Teşekkürler Admin.

9
carpediem

İzlediğim en iyi yarış filmi..

8
bubu

Filmde herşey var.. helede duyguyunun olması bir baska olmuş.

2
makarakafa

Aksiyon,heyecan,aşk,rekabet,dostluk,hırs,hız ne ararsanız var harika bir filmdi kesinlikle tavsiye ediyorum

27
VODO

Mithiş bi çok şeyi bi arada anlatmışlar ımd puanını fazlasıyla hak ediyor !

0
F1

Güzeldi

9
F1

Çok iyi !!!

8
yok

Muhteşem ötesi ya harika bir filmi izlemelerini tavsiye ediyorum :)

8
nuribilgeceylan

Bence izleyen kişinin,kendisine ders çıkartabileceği bir yapım olmuş.Oyuncu ve yönetmen performansı üst düzeyde.Kesinlikle tavsiye ederim.

6
MuSTaFa

Kesinlikle seyredilmesi gereken mükemmel bir film ..

7
iBoLee

Film süper bu arada filmde Thor oynuor basrolde izleyicilere guzel bi vakit gecircek bir film izlenebilir tavsiyedir.

5
bugra

Kesinlikle sıkılmadan izleyeceğiniz, nostaljinin büyüsünde harika çekimlere sahip müthiş bir film, 10 üzerinden 9 u hak ediyor ...

0
cigano

Gercekten mukemmel bır fılm. eğer gercekten ıstersen başarırsın ;) anlayana...

6
DIRECTED BY

Yaşanmış bir film olmaı ayrı bir hava katıyor zaten. izlemezsen pişman OLURSUN.

2
JnrOfSantieqo

Hız-tutku-macera-aksiyon doludizgin hayatınıza birşeyler katacaktır Tavsiye edilir...

4
Default0

Harikaa :D mukemmell :D

1
mustafa

Arkadaşlar gerçekten harika bir film izleyin izleyin izleyin derim...ADMİN teşekkürler...

0
KARACABEY

Bugüne kadar izledigim en iyi filimlerden biriside bu bence . teşklr

8
cuhadar

Çok güzel bir film

2
alperen

Harika bir film harika bi yapıt..

2
gokhan

Tek kelime ile harika bir film

2
bora

Çok iyi film,

9
muratta_firarda

Soluksuz izlenecek bir film daha...

8
Aziz

Film çok güzel :) admin eline sağlık :)

8
Bromir

Mutlaka izlenilmesi gereken bir film! Oyunculuk, çekim, kurgu, ve efektler çok kaliteli. İlk defa birşeyin altına yorum yazıyorum hayatımda, ve bu film bunu hakediyor. İyi seyirler.

1
Nıkı LAUDA

Efektler müthiş oyuncu kalitesi muhteşem bu yorumu okuyan arkadaşa sesleniyorum izlemezsen hayatının hatasını yaparsın

129
Ersan

Harika bir film kesinlikle seyretmeye değer.

2
rodrigo

Film tam anlamıyla efsane

81
profkey

Mükemmel film (akıllı bir düşman aptal bir dosttan daha iyidir) kesinlikle tavsiye ederim eline sağlık admin

70
yelkenci

Sadece yarış filmi değil. Hayatla yapılan mücadeleyi anlatan enfes görüntülere yer verilmiş bir görsel şölen, hele bir de motor sporları tutkunuysanız daha bir dikkatli izleyeceksiniz.

61
Yavuz

Çok iyi, kesinlikle tavsiye ederim.

0
MetaFizik

İzleyin pişman olmayacaksınız.

1
Kenzul-Ummal

Çok Güzel Bir Film Özellikle Niki Tam Benim Adamım D.

1
61

Herkesin izlemesini tavsiye ederim çok güzel bir film sıkılmadan izledim..

0
zeref

Süper bir film ve her şeyi ile tamamen gerçek...

9
ersin

İzlediğim en iyi 10 film arasında kesinlikle

2
uĞur

Muhteşem bir film. İleride kesinlikle klasiklerin arasında yer alacaktır. İyi seyirler...

1
tekimben

Kaliteli film izlenir

1
h0gar

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film.gerçek hayattan alıntı olması filmi daha güzel kılıyor.10/9

0
CPR

İyi film kesinlikle tavsiye

0
utku

Muhtesem bir film ..

0
engin

Soluksuz izledim :)

0
SercaN

Çok iyi bi film aldığı puan'da filmin ne kadar kaliteli olduğunu gösteriyor izlenmesi gereken bi film

0
panter3419

Kesinlikle izlenmeli mükemmel

1
aynalı tahir

Ya admın sana ne kadar tesekkur etsem azdır ya boyle bır fılm yok muhtesemdı muhtesem tuylerım dıkenlendı sonunda ya elıne koluna gozune saglık senın ya emegıne saglık sende olmasan nasıl ızlıcez boyle fılmlerı konusu mukkemmel bı fılmdı 10 uzerınde 9 hakeden bı fılm superrrdı ya haLA etkısınden cıkamadım

1
Gürkan Güral

Arkadaşlar film dehşet derecede güzel. izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum...

8
qweq

Süper film..!

1
eallahdisarm

10 numara film

1
mertsener

Gerçekten çok süper bir film . Çok anlamlı..

1
ahmet09

Çok şahane mutlaka izleyin

1
ali51

Evet güzel film

7
SqrT

Çok iyi film kesinlikle izleyin

1
Muratcan

Tek kelime ile mükemmel bir film kesinlikle izlenmeli...

8
goomsday

Mukemmel otesı bır fılm.. kesınlıkle tavsıye ederım

0
jonnnyy

Aldığı puanı kesinlikle hakediyor zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız mutlaka izleyin

254
benti44

Çok güzel bir film. gerçekten insanı etkiliyor. uzun zamandır böyle bir film izlememiştim diyebilirim. izleyin derim, vaktiniz boşa gitmeyecek bundan emin olun.

0
Goxel

Harika demek bu filmin yanında silik kalır böyle güzel bir film izlemeyeli çok çok uzun zaman olmuştu 10/10

0
Özden

Tek kelime ile harika , araba tutkunlarına hitap eden bir film

0
Emrecan

Admin eline koluna saglık sen bu işi biliyorsun adamın dibisin film süperdi tavsiye ederim.

1
adiga266

10 numara film izlenmenizi tavsiye ederim. Güzei site .

1
nuisance

Bence cok iyi filmdi : )

1
filmsever

Bu filmi bekliyordum tşkler...

0
Yusuf

Ne diyebilirim ki , kesinlikle 1 numarasınız. Emeğinize sağlık.

0
the saint

İlk yorum benden olsun film harika TAVSİYE

7
ruzgar

Çok film izledim en iyilerin arasına girdi.harika bi film saol admin.

3
lambooooo

Superr otesi bi film

2
MarTeaU

Harika bir filmdi tesekkurler fullhdfilmizle emeğinize saglık :)

4
murat

Güzel film

9
hanturk

Güzel bir film. 7.0

5