Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Nuh Büyük Tufan - Noah
Puanla :
8.6/10 4.097

Nuh büyük tufan filmi, bilindiği gibi incilde geçen nuhun gemisi hikayesinin beyaz perdeye aktarılmış halidir. Kötülük dünyayı hakimiyetine almıştır, nuh 'a büyük bir görev verilir. Gelecek büyük sel felaketinden canlıları korumakla görevlidir. Nuh Büyük Tufan - Noah full hd film izle iyiseyirler diler.

6 Kanal orjinal türkçe düblaj ses kalitesi ile sizlerle..

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
ilker

10 numara 5 yıldız bi film admin ellerine sağlık

5
alikazanasmaz

Bizim dinimize göre yapmamışlar çok saçmalamışlar admn lütfen eklermsn izleyenler ne izlediklerini bilsinler

132
saçma

Bu filmin Hz. Nuh la alakası yok tamamen saçma sapan bir film. Bu filmi izlemekle hayatınızda harcayabileceğiniz en boş vaktinizi harcarsınız

62
deniz

Arkadaslar merakla beklediğim büyük kadrosu olan bir film olmasına rağmen oyunculuk bile beni tatmin etmedi. Mahsun Kırmızıgül filmleri gibi olmuş ana fikir slappps diye yüzümüze vuruyor. Fikir güzel ama beğenmedim hayatımda ilk defa bir filme yorum yazıyorum benden caldiklari dakikaları haram etsem cennete gidemez yönetmen o derece kötü film. Sen anlamamissindir diyen arkadaşlar cikacaktir onlara da sevgiler. Nijerya iran maçı bile daha zevklidir bu filmden

240
Muro

Nuh a.s Dalga geçmişler Resmen Flim olarak idare eder Adamsın Admin

30
buğra

Böyle salaklık olurmu nuh kendini şaraba verdi ya la

143
johnny boy

Vallahi baba ne diyim ellerine sağlık

13
Batuhan

Film adeta ders alınmak için yapılmış.İzlenmesi gereken bir film , tavsiye ediyorum.

6
volkan

Filmi pek begenmedim dinsel hiç bir niteliği yok ımd puanını 6/4 haketmiş site cok güzel ama

2
fatih

Filmin sonunda verilen alkoliklik mesaji rezillik yapmislar, guvercinin agzinda zeytin dali tasimasi amerikayi yukseltmeleri anlamina geliyo, filmin erotik sahneleri fazla bu filmde olmamasi gerekirdi... idare eder sirf nuh peygamberi anlatiyo diyo izledim aslinda izlenmesede olur cunku mesaji yanlis veriyolar amerika yapimi dini filmden verilen her mesaj yanlis...

90
Turgay

Adam film yapmış aga...

2
enis

Film 10 numara . Kesinlikle tavsiye ediyorum izleyin izlettirin :D

4
Selim

Hollywood un yine uydurma bir hikayesi. olaylari görsel effektlerle birlikle carpitarak anlatmak en iyi yapabildikleri sey

66
efe

Öncelikle siteyi daha sonra admini yürekten kutlarım.mükemmelsiniz ellerinize sağlık şahane süper harika film

11
Caglarctr

Emma Watson'ın oyunculuğu gene müthiş, emeği geçen herkese teşekkürler.

1
kartalizm55

Teşekkürler admin artık sizin sayfalardayım

3
Sovitia

Çok Güzel Bir Film Admin Teşekkürler...

8
amed21

Admin bu arada sadece iyi yorumları onaylamayın kötü yorumlarıda onaylayın yoksa filmi derecelendirmenin ne anlamı kalır

43
AliOsman

Admin Emeğine sağlık. Reklamın bol olsun. Filmin kalitesinden değil herkesten önce yayınladığın için

9
mehmet ali

Bunlar kaynağı nerden almışsa iyice çuvallamışlar film nuh değilde sıradan bir bilim kurgu filmi olarak lanse edilseydi daha doğru olurdu kesinlikle berbat bir film bilim kurgu olarak anca izlenir filmin nuh tufanı benzetmesi yapılması tamamen batırmış, haşa allah zulm eden peygamber ise kendini bilmez allaha kafa tutan biri olarak gösterilmiş değerli vaktinizi harcamayın derim.

48
yld

Admin seni tebrik ederim ama bu film bi berbat tufan hariç hepsi incil ve tevratın yalan dolanı çünkü onlarda insan yazısı oldugu için keske kuran dan alıntı yapsalardı ama filmi cekenler gavur oldugundan işlerine gelmez

26
hellmyblood

Vallaha bu sıteyı taktır edıyorum saten bu sıtenın dısında hıc bıryerden flım ızlemıyorum mukemmel calısıyorsunuz elınıze saglık admınler

9
ep

Bu kadar saçma bir film olamaz. gerçeğe de hiç uygun değil. boşuna vakit kaybı.

44
Umut

Admin öncelikle hizindan ve basarilarindan dolayi tebrik ederim filme gelince efektleri ile güzel bi calisma olmus ama konusu berbatti Peygamberlik makamini resmen kücük düsürmüsler ve Yaratici insani kendi suretinden yaratti ibaresi ise tam bir sacmalik diye düsünüyorum Basarilarinizin devamini dilerim :)

28
erkek

Elıne sağlık admın nekadardır beklıyodum bu fılmı helal olsun sana

6
whitenigga

Oovvv shit mean :))) dostum bu film görüntü kalitesi falan filan 10 numara izleyin kardeşlerim.

3
adem

Film olarak iyi ancak gerçekle alakası yoktur biliniz.

42
emre

Film 10 numara izleyin

9
tunc

Harika bir film

9
gokhan

Ellerine sağlık admin film süper.

7
gurkan

Admin çok hızlısın bu arada arkadaşlar film harika

0
Roma

Wayy super hll olsun anında goruntu :D

6
yes be

Sonunda be sonunda

0
Aytaç

Sen harikasın admin uzun zamandır bekliyordum. İzleyeceğim hemen :)

7
Begüm

Admin Bunu beklıyordum kaç gündür Vakit olupda gidip izleyememiştim sonsuz Teşekkürler "Adamsın" :)

5
osman

Film harika admin sinemada izlemiştim. çok hızlısın bu arada :)

5