Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.org
Merkezi İstihbarat - Central Intelligence
Puanla :
9.5/10 2.931

Dwayne Johnson , Kevin Hart , Jason Bateman gibi ünlü oyuncuların oynadığı filmde Kevin Hart'ın canlandırdığı karakter lise zamanlarında çok popüler olmuş sonrasında ise oldukça sıkıcı ve hareketsiz bir yaşam geçirirken Dwayne Johnson ise lise yıllarında şişman çok arkadaşı olmayan biriyken çok çalışıp CIA ajanı olmuş birisidir. Bu iki arkadaş yıllar sonra bir araya gelirler film Aksiyon ve polisiye komedi türünde türkçe altyazılı tek part ve hd olarak sizlerle. İlerleyen zamanlarda ise türkçe dublajı çıkacaktır diye düşünüyoruz. Merkezi İstihbarat - Central Intelligence 2016 filmleri izle

@Ozan

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmin içeriğiyle ilgili detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin sonunda jason ölüyor [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
hsyn

On numara bir film admin tesekkür ederim

-1
KAIROS

Emeklerinize sağlık tşkr ederim

-4
güvence

Muhteşem bir film

-2
loveadore1

Tek kelimeyle mükemmel

0
erhan

Film harika

12
fenerlim4

Haytımda gördüğüm en iyi 2ci film 1 cisi who am ı onu kesinlikle izleyin

7
Engin

Çok güzel bir film arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim. :))

10
mamix

Cok güzel flim harika ötesi hem komik hemde aksiyon dolu :d :d son sahneleri kaçırmayın flimin sonu dahada komik :d

-1
Ayerr !

Kesinlikle tavsiye ederim

12
Ahmet

Güzel komik ve uyutmaz..

3
Tarkan Hayranı

Tarkan bey dediğiniizi yaptım ve kahkahalara boğuldum şuan hastanedeyim biri yardım etsin :(

11
kapraz

Son zamanlarda bukadar güldüğüm başka bir film hatırlamıyorum.2. filmide cekilsin diyebileceginiz bir film.

11
denizhan

Film mükemmel izleyin aksiyon ve komedi dolu .d

1
Tarkan

Kevin Hart ve Dwayne Johnson gibi iki üst düzey oyuncu varsa o filmin kötü olma şansı 0'dır. Hemen açın izleyin ve kahkalara boğulun.

10
Filmsever

Komedi, aksiyon = Dwayne Johnson 1 numara,,

13
ALIDAYDAY

Harıka bi film

22
engin

Bu adama bayiliyorum dostum film cok iyi johnson hangi filmi kotu :)

18
BHDRCM

Super surukleyici izlenmeye deger izlemek isteyenlerde soru isareti olusturmasin ve bence vakit kaybetmeden izlesin

3
Omer

Guzeldi begendim

3
hüseyin

Kesinlikle vakit kaybı değil. güzel film...

1
SertÇocuk

Bilmeyenler için dip not geçeyim,Dwayne johnson'ın gençlik fotoğrafında bel çantalı fotoğrafı bir dönem dalga konusu olmuştu.Gerçek bir olay yani bunu filme uyarlamaları harika bir espiri olmuş çok güldüm gerçekten :)

2
Elturan

Filim mukemmel olmus

9
emre

Abi Ya Çok Güzeldi Hem Güldüm hem Aksiyon Yaşadım imdb 7.0 Herşey İçin Teşekkürler Admin

0
Malican

Film mükemmel tarzında olmuş. Vakit kaybı değildir, kesinlikle izlenmesi gerekiyor. Bu ikili tam oturmuş. ımdb puanı az ama.

13
onur

Film gerçekten harika sürükleyici nasıl başladı bitti anlamadım kesinlikle izlenmeli imdb puanı bence çok düşük daha fazlasını hak ediyor emeğinize sağlık

4
Vatandaş

Süper br film tavsiye ederim :)

1
Ferhat

Izlenebilek en iyi komedi ve aksiyon karisik filmlerden biri imdb daha yuksek olmasi gerekirdi bu arada admin arinma gecesi 3 turkce dublaj beklemedeyiz :)

1
emre

Güzel eglenceli komik yani :D

2
Tutku

Cok kaliteli eglenceli surukleyici bir film kesinlikle izleyin

3
Gercek

Gercekten muthıs film

2
Gökhan Ayten

Harika bir film kesinlikle izleyin.

6
Ata Çoban

Harika bir film bu ikili tam oturmuş.Teşekkürler Admin:)

6
Doğan Özdemir

Film Afişi zaten filmi izleminiz için yeterli bi sebeb :)

2
deli 35

Gene standart dünyayı kurtaran bir american hikayesi ama seyri eğlenceli ve güzel bir film

3
Gonyali

Kesinlikle harika izleyin

11
afm

Oldukça eğlenceli izlemeye değer

8
aşina

Kesinlikle izleyin süper ötesi soluksuz izlersiniz :)

1
film kolik

Komedi tarzında bir film izlemeye deyer

0
Poyraz

Cok güzel film

1
Furkan

Dwayne Johnson'ın Hayranıyım Admin emeğine sağlık çok güzel bir film.Daha Fazlasını hakediyor bence.

0
shima.du

Bu ikiliyi bir arada görmeyi asla düşünemezdim :), her biri kendi dalıda çok kaliteli oyuncular bakalım ortaya ne çıkmış, iyi seyirler

0
nevzat

Asırı ıyı bı flimdi

8
krallacc

Süper film tavsiye ederim Dwayne Johnson olurda film güzel olmazmı..:)

2
ümit aksoy

Çok eğlenceli bence mutlaka izleyin...

8
Sss

Harika bi film gulmekten yarilcaksiniz

1
Starzz

Filim güzel.
Emeğine sağlık kardeşim
Adamsın
Yada admsınız
Seviliyorsunuz

8
Derya

Harika bir film izlemenizi tavsiye ederim hic sıkılmadan izledim emegi gecen herkeze tesekur ederim...

1
MechNova

Güzel komediydi izlenir.

1
Suati

Merhaba sitede her zamanki gb güzel filmler var sizden ricam indir linki eklemeniz teşekkür ederiz

3
Suati

Merhaba sitede her zamanki gb filmler var sizden ricam indir linki eklemeniz teşekkür ederiz

2
berke

Kesinlikle izlenilmesi gereken bir film

2
Altın Jet

Sıkılmadan izleyebileceğiniz bol kahkahalı bir film.

4
Arda

Muhteşem bir filmdi, tam aradığım mizah bu filmde :)

4
Alina85

Harika filim çok gülüm ya bravo tşk admin

4
film kolik

Güzel film izlenmeye deger

2
Terlan

Mukemmel imdb 7 uzeri

2
incirreçeli

Dwayne Johnson kalitesi bir film izleyin pişman olmazsınız

14